سرکرده گروهک تروریستی "انصارالفرقان"در سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید

11:08 - 03 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۱۹۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرماندار قصر قند از هلاکت سرکرده گروهک تروریستی "انصارالفرقان" در سیستان و بلوچستان خبرداد.

: فرماندار قصر قند از هلاکت سرکرده گروهک تروریستی "انصارالفرقان" در سیستان و بلوچستان خبرداد.

حمیرا ریگی فرماندار قصر قند در گفت و گویی با اعلام این مطلب اظهار داشت: روز گذشته در یک عملیات به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) "هشام عزیزی" سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان در منطقه بافتان حد فاصل قصرقند و جکیگور به همراه دو تروریست دیگر به هلاکت رسید.
وی ادامه داد: هشام عزیزی سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان چند روز پیش در عملیات گسترده نیروهای امنیتی و انتظامی که در منطقه قصرقند انجام شد موفق به فرار از صحنه درگیری شده بود.
گفتنی است: در این عملیات 'هشام عزیزی' سرکرده گروهک تروریستی انصارالفرقان، 'صادق بلوچزهی و مسلم بلوچزهی' از اعضای این گروهک به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر که راه پاک کن آنان بودند نیز دستگیر شدند.
این در حالی است که پیش تر سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق کشور گفته بود که 23 اسفند ماه 93 یک تیم چهار نفره گروهک انصار الفرقان توسط اداره اطلاعات استان مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات مقدار 70 کیلوگرم مواد منفجره آماده انفجار کشف شد.
وی ادامه داد: پس از پیگیری و عملیات پاکسازی محل اختفا اشرار و تروریست ها در منطقه " گورکف" آغاز شد که چهارم اسفند 93 منجر به کشف خودرو گروهک و کشف 150 کیلوگرم مواد منفجره و کتابه های فرقه ضاله وهابیت شد.
بر اساس این گزارش روز گذشته در یک عملیات ویژه اشرار مسلح که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال عبور بودند با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان شناسایی و پس از تعقیب و گریز در منطقه بافتان طی درگیری سه تن از آنان به هلاکت و دو تن دیگر مجروح و دستگیر می شوند.
گفتنی است گروهک انصار القرقان از اتحاد دو گروه تروریستی " انصار ایران" و "فرقان"صورت گرفته است که شرارت های زیادی در منطقه جنوب شرق انجام داده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *