۳ نفر جسد خاشقجی را به طور کامل در اسید ذوب کرده‌اند

14:36 - 18 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۶۱۶۷
شبکه الجزیره به نقل از منابع ترکیه‌ای ضمن انتشار نام ۳ نفر از عوامل عربستان سعودی اعلام کرده که این افراد جسد «جمال خاشقجی» را به طور کامل از بین برده‌اند.

3 نفر جسد خاشقجی را به طور کامل از بین برده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل ، شبکه الجزیره به نقل از منابع ترکیه‌ای ضمن انتشار نام ۳ نفر از عوامل عربستان سعودی اعلام کرده که این افراد جسد «جمال خاشقجی» را به طور کامل از بین برده‌اند.

روز گذشته یک منبع آگاه در دفتر دادستانی ترکیه اعلام کرد که تیم تحقیقات این کشور در منزل «محمد العتیبی»، سرکنسول عربستان در استانبول آثار «هیدروفلوئوریک» و مواد شیمیایی را یافته‌اند.

الجزیره به نقل از منابع ترکیه‌ای در گزارش خود نوشت: «ماهر المطرب»، «صلاح الطبیقی» و «ذعار غالب الحربی» سه نفری هستند که بر ذوب شدن جسد خاشقجی نظارت داشته‌اند.

روز گذشته شبکه الجزیره به نقل از منابع دادستانی ترکیه گزارش داد که جسد «جمال خاشقجی» در یکی از اتاق‌های منزل سرکنسول عربستان در استانبول در اسید حل شده است.

این منبع آگاه به الجزیره گفت: ما در منزل سرکنسول عربستان در استانبول آثار اسید «فلوئوریک» و مواد شیمیایی خاصی یافته‌ایم.

الجزیره همچنین به نقل از این منبع آگاه گزارش داده بود: نتایج تحقیقات ما را به این نتیجه می‌رساند که جسد جمال خاشقجی به طور کامل از بین رفته است.

بر اساس این گزارش، در نمونه‌های برداشته شده از چاه موجود در منزل سرکنسول عربستان آثار اسید و مواد شیمیایی دیده شده است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *