تکذیب مطالب منتسب به معاون اول قوه قضاییه به نقل از یکی از نمایندگان مجلس

23:11 - 02 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۴۷۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی انتشار مطالبی منتسب به سخنگو و معاون اول قوه قضاییه به نقل از خجسته نماینده مجلس خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد به هیچ عنوان چنین گفتگویی بین حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای و این نماینده مجلس انجام نشده است و مطلب نقل شده از اساس کذب محض است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،در پی انتشار مطالبی منتسب به سخنگو و معاون اول قوه قضاییه به نقل از خجسته نماینده مجلس کسب اطلاع کرد به هیچ عنوان چنین گفتگویی بین حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای و این نماینده مجلس انجام نشده است و مطلب نقل شده از اساس کذب محض است.

بر اساس این گزارش تنها گفتگوی بین حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای و خجسته نماینده مجلس این بوده است که نماینده مردم همدان در خانه ملت وقت جلسه‌ای را برای دوشنبه (امروز) یا سه شنبه از سخنگوی قوه قضاییه میخواهد و معاون اول قوه قضاییه نیز با عنایت به مشغله کاری فراوان تعیین وقت برای روز سه شنبه را به دفتر واگذار می‌کند.

گفتنی است این نماینده مجلس هم در گفتگو با ایسنا مطالب نقل شده از وی در رسانه‌ها را تصحیح کرد و گفت: (صرفا) مطالبات خودش را مطرح کرده است.

همچنین، دبیرخانه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در تکذیب خبر منتشر شده روز گذشته در رادیو فرهنگ درباره دیدار امیر خجسته رئیس این فراکسیون با سخنگوی قوه قضاییه با این مضمون که (در دیداری که امروز داشتم خبر اعدام تعدادی از سران مفسدان اقتصادی در ملاء عام و در میدان آزادی به بنده داده شد که این حکم به زودی توسط دستگاه قضایی اجرا می‌شود) اعلام کرد: مطلب عنوان شده با توجه به فایل صوتی موجود صحیح نیست و عین اظهارات «رییس فراکسیون» به شرح زیر است:


رییس این فراکسیون اعلام کرده است: پرونده مفاسد عدیده‌ای، خصوصا سران مفاسد اقتصادی بررسی می‌شود. قاضی صلواتی و سایر قضات مشخص شده‌اند. نهضت و موج خیلی خوبی در قوه قضاییه برای برخورد با مفاسد اقتصادی، خصوصا تعیین تکلیف و جاری کردن حکم خدا علیه غارتگران و سران مفاسد اقتصادی درآینده نزدیک ایجاد شده است.
 
 خدمت شما عرض کنم قوه قضاییه مقتدرانه به این موضوع ورود کرده است. طی دیداری که با سخنگوی قوه قضاییه داشتم، متوجه شدم  عزم‌شان را برای انجام این اقدام، جزم کرده‌اند.

بدین وسیله اعلام می‌شود هرگونه خبر فارغ از این موضع، عاری از حقیقت است و تکذیب می‌شود. از اصحاب رسانه‌ انتظار می‌رود خبر صحیح را منتشر کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *