آزمون جایگزین‌های خوبی در تیم ملی دارد/ اصرار به یک بازیکن برای پوشیدن پیراهن تیم ملی توهین به مردم است

11:38 - 30 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۶۲۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال ایران گفت: برای هر بازیکن ملی‌پوش ما جایگزین‌های خوبی وجود دارد و آزمون هم از این قائده مستثنی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روز گذشته سردار آزمون، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در فضای مجازی اعلام کرد که " همیشه باعث افتخار من بوده و هستش (تیم ملی) اما الان نمی‌تونم حتی یک‌روز از خانواده عزیزم دور باشم و می‌خواهم از بودن در کنار آنها لذت ببرم". شنیده می‌شود دلیل واکنش آزمون به این موضوع نامه‌ای بوده که فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لژیونرها برای نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای جام‌ملت‌ها ارسال کرده است.

امیرحاج رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این مورد گفت: اگر فدراسیون فوتبال چنین نامه‌ای را ارسال کرده باشد کار درستی انجام نداده است چون اصرار بیش از حد به بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده ضرورتی ندارد. هر بازیکنی هقاید خاص خود را دارد و باید به آن احترام گذاشت. هر بازیکنی باید به پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار کند و نمی‌شود با فشار بازیکنی را مجبور کرد برای تیم ملی بازی کند چون جایگاه تیم ملی هر کشور بالاتر از هر بازیکنی است.

وی ادامه داد: شاید در دنیا  و در کل ناریخ فوتبال فقط 5 بازیکن باشند که جایگزینی نداشته‌اند اما مطمئن باشید برای هر بازیکن ملی‌پوش ما جایگزین‌های خوبی وجود دارد و آزمون هم از این قائده مستثنی نیست بنابراین اصرار به یک بازیکن برای پوشیذن پیراهن تیم ملی به نوعی توهین به مردم محسوب می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *