دستاورد‌های وزارت دفاع خوابی را که دشمنان برای کشورمان دیده‌اند آشفته می‌کند

9:46 - 29 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۵۹۱۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: این تصور و این دستاوردی که امروز در حوزه دفاعی در کشور داریم، دیگر خوابی را که دشمنان برای کشورمان دیده است آشفته می‌کند و دشمنان به این راحتی نمی‌توانند تجاوزی به کشور ما داشته باشند.
دستاورد‌های وزارت دفاع خوابی را که دشمنان برای کشورمان دیده‌اند آشفته می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مسعود پزشکیان بااشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس که با حضور وزیر ئفاع برگزار شد، گفت: وزیر دفاع و امور پشتیبانی امروز میهمان جلسه غیر علنی مجلس درآستانه ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور بود.

وی افزود: وزیر محترم دفاع به همراه فرماندهان ارشد و امیران و جمعی از مسئولین وزارت دفاع در جلسه غیر علنی حضور داشتند و گزارشی درباره دستاورد‌ها، تلاش‌ها و زحماتی که عزیزانمان در وزارت دفاع و اقدامات بسیار شایسته‌ای که انجام شده، ارائه کردند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این تصور و این دستاوردی که امروز در حوزه دفاعی در کشور داریم دیگر خوابی را که دشمنان برای کشورمان دیده است آشفته می‌کند و دشمنان به این راحتی نمی‌توانند تجاوزی به کشور ما داشته باشند.

پزشکیان تصریح کرد: ما از همه این عزیزان که در وزارت دفاع با کمترین امکانات بیشترین دستاورد‌ها را بر کشور ایجاد کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم و هم در مجلس و هم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات و هم در کمیسیون اقتصادی پیگیر افزایش قدرت دفاعی در سال جاری و سال آینده خواهیم بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *