آل‌سعود ماموریت دارد تا بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کند

21:00 - 04 ارديبهشت 1397
کد خبر: ۴۱۴۷۲۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آل‌سعود ماموریت دارد تا بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کند و تا جایی که می‌تواند در راستای تضعیف مسلمانان و کشور‌های اسلامی بکوشد.
آل‌سعود ماموریت دارد تا بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کندمحمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به حمله وحشیانه رژیم سعودی به غیر نظامیان یمنی گفت: عربستان در حقیقت نوکر رژیم صهیونیستی است و رفتار‌هایی که امروز در سطح منطقه از خود نشان می‌دهد به اختلافات در بین کشور‌های مسلمان منطقه می‌انجامد.

وی با اشاره به وحشی گری و آدم کشی نحله‌های فکری وابسته به وهابیت و تکفیری در سطح منطقه، تاکید کرد: در این بین آل‌سعود ماموریت دارد تا بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کند و تا جایی که می‌تواند در راستای تضعیف مسلمانان و کشور‌های اسلامی بکوشد.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عربستان درباره اختلاف افکنی در کشورهایی، چون عراق، لبنان و سوریه هزینه‌های زیادی را متقبل شد و هیچ نتیجه‌ای نگرفت اظهار داشت: عربستان امروز می‌کوشد دامنه این اختلافات را به یمن بکشاند و در این کشور با امکانات و تجهیزات غربی دست به جنایات وحشیانه بزند.

جوکار با اشاره به کشتار غیر نظامیان یمنی از سوی عربستان تاکید کرد: عربستان علی الخصوص به مراسم‌های مردم عادی یمن حمله می‌کند. همانطور که عربستان در عراق، لبنان و سوریه بازنده بازی بود در یمن هم بازی را می‌بازد.

وی بیان داشت: کشتار کودکان و زنان و بمباران مناطق مسکونی یمن نشان از جنایتگری عربستان در یمن دارد که قطعا فرمان این حملات را از اربابان غربی خود دریافت می‌کند.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: عربستان باید بداند که روزی در باتلاق یمن غرق خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *