رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سوره مهر و انتشار «طنابی از آتش» سرشار

9:00 - 17 تير 1393
کد خبر: ۴۱۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: «طنابی از آتش» عنوان داستانی از محمدرضا سرشار است که با موضوع شأن نزول سوره لهب برای گروه نوجوان نوشته شده است و انتشارات سوره مهر چاپ آن را برعهده دارد.

: «طنابی از آتش» عنوان داستانی از محمدرضا سرشار است که با موضوع شأن نزول سوره لهب برای گروه نوجوان نوشته شده است و انتشارات سوره مهر چاپ آن را برعهده دارد.

به گزارش ، «طنابی از آتش» عنوان داستانی از محمدرضا سرشار است که با موضوع شأن نزول سوره لهب برای گروه نوجوان نوشته شده است. این کتاب اولین‌بار در سال 87 منتشر و بعدها نیز توسط انتشارات مدرسه بازچاپ شده بود.
نویسنده تلاش کرده تا با زبانی ساده شأن نزول سوره مسد(لهب) را برای گروه سنی نوجوان شرح دهد. زبان داستانی و روایی این کتاب موضوع را برای مخاطب جذاب‌تر کرده است. «طنابی از آتش» در 54 صفحه گردآوری شده که در چاپ‌های پیشین با تصویرگری ایرج خان‌باباپور نیز همراه بوده است. چاپ این اثر را انتشارات سوره مهر برعهده دارد.
محمدرضا سرشار یکی از نویسندگان نام‌آشنای حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که آثار وی تاکنون، دست کم 26 جایزه را در سطح کشور به خود اختصاص داده وبرخی از آنها، در داخل و خارج کشور، به زبان‌های انگلیسی و اردو، ترجمه شده‌است. نشریه بین المللی "who is who"، در سال 1373 نام وی را به عنوان یکی از مشاهیر فرهنگ ایران به ثبت رساند.
افزون بر این آثار، از سرشار ده‌ها مقاله، نقد و مصاحبه‌های تخصصی، در مطبوعات مختلف کشور به چاپ رسیده است. ضمن این که سه فیلم سینمایی از آثار وی ساخته شده و پنج کتاب نیز درباره زندگی و شخصیت فرهنگی سرشار، تألیف و منتشر شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *