تجمع جمعی از مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس

9:49 - 23 فروردين 1394
کد خبر: ۴۰۵۸۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: صبح امروز جمعی از مربیان پیش دبستانی سراسر کشور در اعتراض به برگزاری آزمون استخدامی مقابل درب مجلس تجمع کردند.

: صبح امروز جمعی از مربیان پیش دبستانی سراسر کشور در اعتراض به برگزاری آزمون استخدامی مقابل درب مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، صبح امروز (یکشنبه، 23 فروردین ماه) جمعی از مربیان پیش دبستانی سراسر کشور در اعتراض به برگزاری آزمون استخدامی مقابل مجلس تجمع کردند.

نماینده این تجمع کنندگان گفت: مربیان پیش دبستانی که قرار است به گفته وزیر آموزش و پرورش با آزمون استخدامی به استخدام این وزارتخانه درآیند بیش از یک دهه از عمر خود را صرف امور آموزش کرده اند و برگزاری آزمون استخدامی برای آن دسته از افرادی باید باشد که هنوز مشغول به کار نشده اند.

وی در پایان با بیان اینکه تا کنون به بهانه برگزاری آزمون ما را بلاتکلیف نگه داشته اند، عنوان کرد: تابستان سال 93 قرار شد آزمونی برای استخدام ما برگزار شود که این امر صورت نگرفت لذا از نمایندگان مجلس خواستاریم نسبت به حقوق از دست رفته ما جهت استخدام بدون آزمون اقدام کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *