صحنه قتل دو خواهر جیرفتی بازسازی شد

22:26 - 17 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۳۷۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور قاضی سلیمانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت صحنه قتل دو خواهر جیرفتی با حضور قاتل بازسازی شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ،با حضور قاضی سلیمانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت صحنه قتل دو خواهر جیرفتی با حضور قاتل بازسازی شد.

بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: قاتل انگیزه و دلیل قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

ابراهیم سلیمانی افزود: قاتل پس از قتل اقدام به فرار می‌کند و آلت قتاله را در صحنه بر جای می‌گذارد، اما با هوشیاری مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جیرفت و همکاری و مساعدت سربازان گمنام امام زمان (عج) در ظرف نیم ساعت پس از وقوع جرم دستگیر می‌شود.

صحنه قتل دو خواهر جیرفتی بازسازی شد

وی بیان کرد: قاتل در اظهارات اولیه به ارتکاب قتل اقرار و با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیده است و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت در حال رسیدگی می‌باشد.

سلیمانی بر ضرورت آموزش مهارت کنترل و مدیرت خشم تاکید کرد و گفت: چنانچه انسان در وقت بروز خشم نتواند خشم خود را کنترل کند چه بسا طناب و چوبه دار نصیب وی گردد.

این مقام قضائی گفت: ضرورت دارد افراد در دعاوی و اختلافات خانوادگی به مراجع قانونی مراجعه نمایند و در صورت نیاز به مشاوره به مراکز مشاوره خانواده و یا نهاد‌های فرهنگی و مذهبی مراجعه نمایند و از انجام اقدامات خودسرانه پرهیز نمایند.

بازپرس ویژه قتل در پایان بیان داشت: دستگاه قضایی در اسرع وقت و با اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد نمود.



صالح
|
-
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
با سلام این اقا باید سخت مجازات بشه تا درس عبرتی برای دیگران بشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *