عراق سرانجام گورستان تروریست‌های سلفی-بعثی خواهد شد

16:43 - 16 تير 1393
کد خبر: ۴۰۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اهمیت نمایش وحدت مسلمین علیه رژیم صهیونیستی گفت: عراق سرانجام گورستان تروریست‌های سلفی-بعثی و نمایشگاه رسوایی حامیان آنان بوده که راه گریزی برای آن متصور نیست.

: رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اهمیت نمایش وحدت مسلمین علیه رژیم صهیونیستی گفت: عراق سرانجام گورستان تروریست‌های سلفی-بعثی و نمایشگاه رسوایی حامیان آنان بوده که راه گریزی برای آن متصور نیست.

به گزارش گروه سیاسی ، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دومین جلسه شورای سیاستگزاری روز جهانی قدس، گفت: امسال در روز جهانی قدس ملت انقلابی ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان در لبیک به ندای جاودانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، به مانند سالهای گذشته شکوه وحدت و انسجام امت اسلام در برابر صهیونیسم و طاغوت را بار دیگر تجلی خواهند بخشید و دشمنان با استیصال و حیرت، در صحنه‌ای جهانی وزن برتر آگاهی و بیداری افکار عمومی ضدصهیونیستی را نظاره می‌کنند.

شریف با تحلیل تحولات اخیر در مقیاس منطقه ای و جهانی با اشاره به تحرکات جبهه تکفیری و الحادی در کشورهای سوریه و عراق اظهار داشت: ظلم ستیزی، صهیونیسم ستیزی و استکبارستیزی شاکله و هویت منشور سیاسی اسلام ناب محمدی(ص)راتشکیل می دهد و امسال در روز جهانی قدس، افکار عمومی با این ملاک می تواند عیار مسلمانان واقعی را ممیزی و جبهه الحادی و تکفیری که خود را به غلط و در چارچوب یک توطئه خطرناک منسوب به اسلام می دانند، طرد و منزوی سازند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس هدف جنگ نیابتی سلفی- تکفیری در عراق و سوریه را امنیت‌سازی برای اسراییل دانست و ادامه داد: تکفیری‌هایی که طی چهارسال گذشته با ارتکاب فجیع ترین جنایات در سرزمین سوریه، بربریت و جاهلیت مدرن را تحت آموزه‌های نظام سلطه رقم زده اند، نه تنها هیچ سنخیت و پیوندی با اسلام و مسلمانان ندارند، بلکه آنها را باید از مدار انسانیت نیز خارج دانست.

شریف با اشاره به حمایت و کمک برخی کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از جنایات عجیب و شرم آور تکفیری ها در سوریه و عراق تصریح کرد: بین شمشیر و غلاف آن نمی توان انشقاق و تمایزی قائل شد. کشورهایی که با کمک های سیاسی، مالی لجستیکی، اطلاعاتی و انسانی از تروریست های تکفیری حمایت می کنند، به قضاوت تاریخ در ردیف متهم اول قرار دارند و باید بدانند که خون هزاران انسان بی گناه که با فجیع‌ترین گونه های جنایات تروریستی به ناحق بر زمین ریخته شده است، دامن آنها را دیر یا زود خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: عراق سرانجام گورستان تروریست‌های سلفی-بعثی و نمایشگاه رسوایی حامیان آنان بوده که راه گریزی برای آن متصور نیست.

رییس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد واگرایی، اختلاف و جنگ های قومی و مذهبی بین امت اسلام، تأکید کرد: مسلمانان با درایت، هوشمندی و درک عالمانه ناشی از آموزه‌های قرآن کریم و تأسی به سیره‌ی پیامبر اعظم (ص)، در روز قدس امسال پرچم وحدت و اتحاد راهبردی جهان اسلام را برافراشته و در برابر دشمن شماره یک اسلام و بشریت به صورت یکپارچه و متحد، در میدان حاضر و نشان خواهند داد که بمثابه بنیانی مرصوص و با آرایشی فشرده، پیوسته و جهانی در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

شریف با اشاره به ضرورت تحلیل ریشه ها، ابعاد و آینده پژوهی تحولات عراق تصریح کرد: جنایت های تروریستی در سوریه و عراق را باید حاصل طراحی آمریکا و بخشی از تبعات وجود غده سرطانی اسراییل در منطقه دانست. تروریسم و کشتار پیش فرض جهان بینی و سیاست های رژیم صهیونیستی است که در پناه خشونت، تروریسم، خونریزی و ناامنی در منطقه منافع خود را دنبال می‌کند.

شریف در پایان با تأکید بر تلاش رسانه های امپریالیستی-صهیونیستی برای انحراف افکارعمومی و گشودن معرکه های پوششی در میان مسلمانان تصریح کرد: هر چند ایستادگی در برابر جنگ‌های تروریستی جاری در منطقه وظیفه همگانی است، اما نباید اجازه دهیم هیچ رخدادی، امت اسلام را از دشمن اصلی خودش که همان رژیم اشغالگر قدس است، غافل سازد. دشمنان باید بدانند تازمانی که این غده سرطانی وجود دارد، پرچم مقاومت، ایستادگی و مبارزه در میان مسلمانان برافراشته خواهد بود.

در این نشست اعضای ستاد انتفاضه و قدس و نمایندگان دستگاههای شرکت کننده، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را برای اجرای هر چه باشکوه تر مراسم روز جهانی قدس ارائه کردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *