صدور کارت شناسایی الکترونیکی ایثارگران

13:13 - 05 اسفند 1396
کد خبر: ۳۹۹۸۱۰
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید از آماده بودن سامانه ثبت نام کارت های شناسایی الکترونیکی برای ایثارگران در سراسر کشور خبر داد.

صدور کارت شناسایی الکترونیکی ایثارگرانبه گزارش گروه جامعه ،فرهادی گفت: ایثارگران مشمول این طرح یعنی جانبازان ۲۵ درصد به بالا، همسران و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد به بالا، همسران و فرزندان شهدا و والدین شهدا بعنوان واجدان شرایط ثبت نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی isaar.ir وارد سامانه خدمات الکترونیک شوند و ثبت نام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۷۰۰ هزار نفر از ایثارگران این کارت را دریافت می‌کنند و از این پس فرد دریافت کننده می‌تواند این کارت را جایگزین کارت‌های قدیمی کند که صرفا جنبه شناسایی داشت.

وی تصریح کرد: این کارت دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله ارائه خدمات متنوع، با امکان اتصال به دیگر دستگاه‌ها است.

فرهادی افزود:​ ملاحظات امنیتی به منظور جلوگیری از سوء​استفاده افراد غیر در این کارت لحاظ شده است و همچنین اطلاعات ایثارگران منسوب به صاحب کارت نیز در پشت کارت درج می‌شود.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید گفت: اعتبار این کارت‌ها ۵ ساله خواهد بود و ایثارگران در سراسر کشور می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی در بخش خدمات الکترونیک پس از درج کد کاربری (کد ملی) و رمز عبور اطلاعات مشاهده شده را تائید و برای صدور کارت اقدام کنند.

وی گفت: افرادی که رمز عبور ندارند نیز می‌توانند به مراکز هاتف بنیاد شهید در محل سکونت مراجعه و این رمز را دریافت کنند.

فرهادی ادامه داد: ​اعتبار کارت‌های قدیمی تا پایان اسفند است و ایثارگران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی برای درخواست کارت هوشمند الکترونیکی اقدام کنند.

وی افزود: همه ویژگی‌های ایثارگری برای افرادی که بعنوان مثال غیر از جانباز بودند، فرزند شهید و همسر شهید هستند، در همین کارت درج شده است.

انتهای پیام/ 



رقیه جودی مینا آباد
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
0
0
کارت شناسایی
علی احمدی
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
می خواهیم کارت ایثارگری بگیریم و ثبت نام کنیم
ابوالحسن یزدی
|
-
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
من از 62/10/18 الی 64/04/18 بمدت 18 ماه سرباز گروهان عملیاتی سقزه بودم ولی هنوز موفق به گرفتن کارت ایثارگری نشدم و تاییدی مدارک حضور در جبهه من توسط فرماندهی انتظامی گیلان معاونت نیروی انسانی کارگزینی وظیفه بررسی و 6 ماه کسر خدمت به فرزندانم تعلق گرفته لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه کارت ایثار بگیرم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *