تلاش برای یافتن دیگر صیاد مفقود شده در دریای خزر / جسد دو تن از مفقودشدگان به پزشكی قانونی منتقل شد

11:05 - 04 اسفند 1396
کد خبر: ۳۹۹۴۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان جویبار از تلاش دستگاه قضایی جهت یافتن صیاد مفقود شده در دریای خزر خبر داد.
تلاش دستگاه قضایی جهت یافتن صیادان مفقود شده در دریای خزر چهار روز پیش ۳ صیاد جوان منطقه چپکرود ساکن روستا‌های میانملک، پطرود و تلنار برای صید به دریا رفتند و تلاش برای یافتن دو صیاد دیگر همچنان ادامه دارد.سید محمد قنبری دازمیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جویبار در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از تلاش مسئولان قضایی استان در راستای یافتن صیاد مفقود شده در دریای خزر منطقه چپکرود جویبار خبر داد.

وی در خصوص پیگیری یافتن صیادان گفت: طی گزارش پاسگاه انتظامی گیلخواران شهرستان نکاء مبنی بر مفقود شدن سه تن از صیادان در منطقه چپکرود جویبار دستور قضایی صادر شد.

دادستان شهرستان جویبار در ادامه افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد سه نفر از این صیادان به نام‌های " مهدی هنرور نیا"، "علی مسلمی " و" جابر کاویانی" به صورت غیر مجاز، شبانه به دریا در منطقه چپکرود رفته بودند بر اثر طوفان در دریا مفقود شدند.
وی همچنین اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته با همکاری دیگر نهاد‌های مرتبط اجساد مهدی هنرور نیا و علی مسلمی  از مفقودین  در تور (پره) شرکت تعاونی صیادی کشف و پس از شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شدند، و تلاش برای یافتن دیگر مفقودین همچنان ادامه دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *