هیجانات کاذب بازار ارز تخلیه شد

12:18 - 02 اسفند 1396
کد خبر: ۳۹۹۰۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با اقدامات انجام شده از سوی نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از خرید و فروش غیرمجاز ارز و متوقف شدن چینن اقداماتی شاهد برگشت آرامش به بازار ارز هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، ولی اله سیف در حاشیه نشست هیئت دولت در خصوص نوسانات نرخ ارز اظهار کرد: بانک مرکزی در سال گذشته دستورالعمل هایی را ابلاغ کرد اما متاسفانه توجهی به آن نشد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده از سوی نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از خرید و فروش غیرمجاز ارز و متوقف شدن چینن اقداماتی شاهد برگشت ارامش با بازار ارز هستیم

سیف در ارتباط با ادامه و استمرار ارامش بازار ارز در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند ادامه دارد باشد به طوریکه در سه چهار روز اخیر روند کاهشی را در نرخ دلار شاهد بودیم و این امر نشان می دهد هیجانات کاذب قیمت ارز در حال تخلیه است .

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص پیش بینی نرخ ارز در روزهای آینده تصریح کرد: نرخ ارز نشات گرفته از متغیرهای اصلی اقتصاد است و در هیچ کجای دنیا پیش بینی نمی شود که نرخ ارز چه وضعیتی پیدا خواهد کرد و این امر مهم است که در تعادل با متغیرهای اصلی اقتصاد پیش رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *