برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل شهادت 8 مرزبان نیروی انتظامی

9:42 - 18 فروردين 1394
کد خبر: ۳۹۸۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان آخرین جزئیات حادثه منجر به شهادت 8 تن از مرزبانان نیروی انتظامی در منطقه نگور سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان آخرین جزئیات حادثه منجر به شهادت 8 تن از مرزبانان نیروی انتظامی در منطقه نگور سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

«محمد مرزیه» در گفت و گو با خبرنگار قضایی میزان دراین باره اظهارکرد: مسئولیت این اقدام تروریستی را گروهک جیش العدل به عهده گرفته است اما هنوز عوامل این حادثه دستگیر نشده‌اند.

وی گفت: مجموعه‌های نظامی و انتظامی و امنیتی کشور اقدامات خود را در رابطه با دستگیری عوامل تروریستی این حادثه انجام می دهند تا عوامل شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شوند.

دادستان زاهدان در ادامه افزود: دستگاه قضایی وظیفه خود رادر زمینه برخورد با عوامل این حادثه بدون اغماض و قاطعانه انجام می‌دهد.
به گزارش ، حوالی ساعت 17:30 روز گذشته 8 نفر از ماموران هنگ مرزی در منطقه نگور سیستان و بلوچستان در محدوده میل 240 توسط یک دستگاه تویوتا لندکروز در حرکت بودند که در کمین گروهی از اشرار مسلح قرار می گیرند.
بعد از حمله اشرار و تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی در نهایت اشرار بعد از به شهادت رساندن نیروهای خدوم هنگ مرزی، اقدام به آتش زدن خودروی آنها کرده و از محل متواری می شوند.
شهدای این حادثه شامل 4 سرباز نیروی انتظامی و 3 نفر نیروی کادر بودند. اما ساعاتی پس از این حادثه یک تن از سربازان دیگر حاضر در محل حادثه نیز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *