رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فدراسیون فوتبال: پاسخگوی اظهارنظرهای شخصی نیستیم!

10:03 - 30 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۸۴۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فدراسیون فوتبال به منظور حفظ آرامش فضای فوتبال کشور و تمرکز بر موفقیت تیم ملی، تا سر حد امکان از پاسخگویی رسانه‌ای به اظهار نظر‌های شخصی خودداری خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان و همدردی با خانواده‌های داغدار اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
موفقیت‌های متعدد فوتبال کشور در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی در سال ۱۳۹۶ مرهون زحمات همه اشخاصی است که خالصانه در حوزه‌های مدیریتی، فنی، پزشکی، داوری و ... در سطوح مختلف فدراسیون، سازمان لیگ، هیئت‌های فوتبال و باشگا‌ها خالصانه و مجدانه تلاش کرده‌اند. در همین راستا، حمایت‌های مردم شریف، مسئولان کشور و همراهی رسانه‌های گروهی، شایسته تقدیر است.

در خصوص مسائل مطرح شده در روز‌های اخیر هم اگرچه مبادی مختلف، خصوصاً مجمع عمومی، هیئت رئیسه، بازرسی قانونی و حسابرس مستقل به اتکاء ظرفیت‌های قانونی موجود، نظارت کافی را بر عملکرد مدیران فدراسیون اعمال می‌‌کند، اما در عین حال و از آنجا که پاسخگویی و مسئولت‌پذیری از اهم سیاست‌های فدراسیون است، لذا از کلیه پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، مدیران و سایر اشخاصی که از وقوع هرگونه تخلف احتمالی ولو کوچک و اندک، در هر یک از بخش‌های فدراسیون، سازمان لیگ، هیئت‌ها و باشگاه‌ها مطلع هستند دعوت می‌‌کند که مدارک و مستندات موجود در این خصوص را به تشخیص و صلاحدید خود، نزد هر یک از مراجع صالح به رسیدگی، ارائه و گزارش کنند. فدراسیون فوتبال هم وظیفه قانونی خود می‌داند تا پاسخگوی جزء به جزء سوالات و گزارش‌های مطروحه در مراجع صالح باشد.
 
همچنین در صورت ارائه این گزارش‌ها به فدراسیون فوتبال، کلیه بخش‌های مرتبط اعم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و حراست، موضوع مطروحه را پیگیری و رسیدگی کرده و نتیجه آن به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

فدراسیون فوتبال با احترام کامل به افکار عمومی ملت شریف ایران و اهالی خانواده بزرگ و خدوم رسانه، به منظور حفظ آرامش فضای فوتبال کشور و تمرکز بر موفقیت تیم ملی، تا سر حد امکان از پاسخگویی رسانه‌ای به اظهار نظر‌های شخصی خودداری خواهد کرد.

در انتها، فدراسیون فوتبال خدمات و نظرات همه دلسوزان واقعی فوتبال را ارج نهاده و استفاده از انتقادات سازنده ایشان را اولویت مهم برنامه‌های خود می‌داند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *