رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پسر جوانم را فدای انقلاب کردم/ ذره‌ای از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نمی‌آییم

13:29 - 25 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۹۲۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مادر شهید سلیمانی، گفت: ما به عنوان خانواده‌های شهدا، با ایستادگی در راه انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه، خار چشم دشمنان هستیم و ذره‌ای از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آییم.

///////به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، دهمین جشنواره جوان سرباز، امروز (چهارشنبه ٢٥ بهمن) با حضور فرماندهان نیرو‌های ٤ گانه ارتش در مرکز آموزش و پشتیبانی نزاجا برگزار شد و در جریان آن از سرباز‌های نمونه ارتش در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم همچنین از خانواده سرباز شهید "محمد سلیمانی"، از سربازان نیروی هوایی که در تاریخ ١٥ مرداد امسال در حین انجام ماموریت به شهادت رسیده بود، قدردانی شد.

«خانم بیشتاد» مادر شهید سلیمانی در جریان مراسم امروز، هنگامی که بر روی سِن حاضر شد، اظهار کرد: پسر من به محض آنکه مدرک مهندسی اش را گرفت با شوق و علاقه بسیار زیاد و برای خدمت به وطن، دفترچه خدمتش را پر کرد تا لباس سربازی از نظام را بر تن کند.

وی افزود: داغ پسر جوان شهیدم برای من خیلی سخت است ولی من او را فدای انقلاب کردم.

مادر شهید سلیمانی همچنین گفت: ما به عنوان خانواده‌های شهدا، با ایستادگی در راه انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه، خار چشم دشمنان هستیم و ذره‌ای از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آییم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *