مشکل جایگاه داران با بانک ملت هنوز حل نشده است

11:37 - 25 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۸۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: در راستای حل مشکل، مذاکراتی بین بانک ملت و اتحادیه جایگاه‌داران صورت گرفته که فعلا نتیجه‌ای نداشته است اما به محض اینکه به نتیجه رسید، اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، در حالی مشکل جایگاه های سوخت برای استفاده از دستگاه کارتخوان از سوی پیگیری شد که هنوز مشکل میان بانک ملت و جایگاه داران حل نشده است.

در این رابطه بیژن حاج محمد رضا در گفت وگو با در خصوص روند پیگیری حل مشکلات جایگاه داران و بانک ملت گفت: مشکل اصلی ما این است که مدیر عامل جدید بانک ملت به بدهی این بانک به جایگاه داران را قبول ندارد و در حال مذاکره با مسئولین این بانک برای حل مشکل هستیم.

بیشتر بخوانید: بنزین فقط با پول نقد عرضه می‌شود

وی در ادامه افزود: فعلا قرار شد در جایگاه‌ها از دستگاه‌های کارتخوان بانک ملت استفاده کنیم و از مردم وجه غیر نقدی نیز پذیرفته شود.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت تصریح کرد: ما تمامی اسناد مربوط به بدهی 11 هزار میلیارد تومانی بانک ملت را در دست داریم و در تلاش برای اثبات مبلغ بدهی خود هستیم و امیدواریم این مراحل به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اسناد بدهی بانک ملت به جایگاه‌داران را به مراجع قضایی ارجاع می دهیم

حاج محمد رضا در انتها خاطر نشان کرد: در راستای حل مشکل، مذاکراتی بین بانک ملت و اتحادیه جایگاه‌داران صورت گرفته که فعلا نتیجه‌ای نداشته است اما به محض اینکه به نتیجه رسید، اعلام خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *