کمدی فانتزی الف ویژه اسفندماه وارد پیش تولید می‌شود/بازیگران انتخاب شده‌ اما با آنها وارد مذاکره نشده‌ایم

9:00 - 25 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۵۵۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده الف ویژه گفت: سریال 26 قسمت است و تقریبا حدود 90 درصد نگارش فیلمنامه تمام شده و سیناپس کار نیز بسته شده است. پیش تولید در سال 96 آغاز می شود و فکر می کنم 3 ماه پیش تولید سنگین داشته باشیم.

 زینب تقوایی تهیه کننده سریال "الف ویژه" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره این اثر گفت: سریال الف ویژه به کارگردانی محمدرضا هنرمند حدود یک سال است که شروع نگارش آن پشت سر گذاشته شده و تصمیم ما از روز اول این بود که وقتی نگارش فیلمنامه به پایان رسید پیش تولید و تولید سریال را آغاز کنیم.

وی در همین راستا افزود: با توجه به این که محمدرضا هنرمند همیشه حساسیت قابل توجه و نقطه نظرهای بسیار خوبی دارد نگارش زیر نظر او بوده و همچنان ادامه دارد و تا این لحظه نزدیک به بیست قسمت نهایی شده است. چند قسمت نهایی هم در حال نگارش و رو به پایان است که در ماه های آینده به فکر ورود به پیش تولید هستیم.

کمدی فانتزی الف ویژه اسفندماه وارد پیش تولید سنگین می‌شود/بازیگران انتخاب شده‌ اما با آنها وارده مذاکره نشده‌ایم
این تهیه کننده درباره زمان دقیق شروع پیش تولید سریال "الف ویژه" و جزئیات آن بیان کرد: سریال 26 قسمت است، پیش تولید این مجموعه در سال 96 آغاز می شود و فکر می کنم 3 ماه پیش تولید سنگین داشته باشیم. با توجه به بخش های تاریخی سریال "الف ویژه" دکورهای آن ساخته شده و در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. به برخی بازیگران برای حضور در این سریال فکر کرده ایم اما هنوز تصمیم گرفته نشده و با آنها نیز مطرح نکرده ایم.

تقوایی به موضوع سریال "الف ویژه" اشاره و اظهار کرد: سریال "الف ویژه" موضوع تقریبا جدیدی دارد. یکی از سبک های معروف محمدرضا هنرمند کمدی فانتزی است بنابراین این مجموعه نیز در قالب کمدی فانتزی است و اسمی که انتخاب شده به فضای کار و موضوع آن مرتبط است.

کمدی فانتزی الف ویژه اسفندماه وارد پیش تولید سنگین می‌شود/بازیگران انتخاب شده‌ اما با آنها وارده مذاکره نشده‌ایم
تهیه کننده سریال "دودکش" خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیما پروژه "الف ویژه" را تا امروز تایید و حمایت کرده اند و با توجه به حساسیت های بالایی که در نگارش این مجموعه داشته ایم طبیعتا کارشناسان هم وقتی آن را می خوانند خوششان می آید.

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *