رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا مهم است/ تراکتورسازی و ذوب‌آهن شروعی خوبی نداشتند

13:02 - 24 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۵۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال گفت: همیشه اولین مسابقه بسیار مهم است و اگر بابرد همراه شود باعث تقویت روحی و روانی می‌شود.

اکبر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شکست تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر حال همیشه اولین مسابقه بسیار مهم است و اگر بابرد همراه شود باعث تقویت روحی و روانی تیم شده و نیمی از راه صعود طی می‌شود. البته متاسفانه این اتفاق برای ذوب‌آهن و تراکتورسازی رخ نداد.

وی افزود: متاسفانه نمایندگان ایران از میزبانی مقابل تیم‌های عربستانی محروم هستند و این کار را برای نمایندگان ما سخت و پیچیده‌تر می‌کند. در بازی شب گذشته، تیم تراکتورسازی به خوبی توسط حریفش آنالیز شده بود و جو ورزشگاه به نفع حریف عربستانی بود. ضمن اینکه شاگردان سائلام به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده نکردند، اگرچه ۵ بازی دیگر برای این تیم مانده، ولی تراکتورسازی در گروه سختی قرار دارد و کار برای شاگردان سائلام بسیار مشکل است.
 
کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: شاگردان قلعه‌نویی در ابتدا خوب بازی را شروع کردند و از حریف جلو افتادند، اما در ادامه در ۱۰ دقیقه ۳ گل دریافت کردند و منجر به از هم پاشیدن تیم شد. مهمترین ایراد در ترکیب ذوب‌آهن در خط میانه زمین بود، چرا که هماهنگی خوبی بین خط دفاع و خط هافبک وجود نداشت. ذوب‌آهن قصد داشت با پرتاپ‌های خالد شفیعی و بازی مستقیم به پیروزی دست یابد که موفق به این امر نشد.
 
وی در پایان اظهار داشت: آرزو دارم همه نمایندگان فوتبال کشور در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شوند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *