کشف دو موتورسیکلت خارجی قاچاق در تهران

15:48 - 16 تير 1393
کد خبر: ۳۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
سخنگوی سازمان تعزیرات کشور از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق مدل کاوازاکی در تهران خبر داد و گفت: متهم این پرونده پس از رسیدگی در شعبه تعزیرات حکومتی استان و احراز تخلف، مطابق قانون به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 57 میلیون و 241 هزار و 882 ریال در حق صندوق دولت و ضبط وسیله نقلیه مکشوفه محکوم شد.

محمد حسین سرابیان در گفت‌وگو با ، از کشف یک دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز خبر داد و افزود: متهم این پرونده نیز پس از رسیدگی، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 60 میلیون و 711 هزار و 264 ریال در حق صندوق دولت و ضبط وسیله نقلیه مکشوفه محکوم شد.


کشف دو محموله قاچاق پوشاک خارجی
وی درباره کشف دو مورد قاچاق پوشاک خارجی نیز اظهار کرد: در یک مورد شش کیسه پوشاک خارجی قاچاق کشف شد که پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی استان تهران و احراز تخلف، مطابق قانون متخلف به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 302 میلیون 301 هزار و 144ریال در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

رئیس گشتهای مشترک سازمان تعزیرات کشور اضافه کرد: همچنین مقادیر قابل توجهی پوشاک خارجی قاچاق نیز در یک محموله دیگر کشف شد. تعزیرات حکومتی استان، متخلف این پرونده را طبق قانون به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 754 میلیون 936 هزار ریال در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *