حماسه تماشایی؛ موج عشق و امید

14:43 - 22 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۵۸۹۷
امروز عشق و امید در بین مردم سرافراز ایران موج می‌زد درحالی که ۴۰ سال از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد آن‌ها همچنان با اراده و قدرتمند پای تعهد خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

تبلور شکوه و عزت آزادگی فاطمی در فجر انقلاب اسلامی/ تا آخرین قطره خون از اهداف و آرمان‌های شهیدان دفاع می‌کنمبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در حالی ۲۲ بهمن سال ۹۶ را با مردم همیشه در صحنه و سلحشور ملت ایران جشن می‌گیریم که در حال گذر از ایام عزاداری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) هستیم، بانویی که سرچشمه ناب آزادگی، عزت و ایستادگی در برابر ظلم ظالمان بود و پایانی برای این شرافت و انسانیت نمی‌توان در دنیا تصور کرد.

از ساعات اولیه روز یکشنبه ۲۲ بهمن سال ۹۶،مردم با شور و اشتیاق در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی در یک حماسه تماشایی حضور داشتند.

از جشن و سرور کارکنان مترو و عکس دسته جمعی آن‌ها تا حضور خردسالی که به همراه پدر و خواهرش در خیابان‌های حوالی چهار راه ولیعصر درگذر به سمت میدان آزادی میعادگاه عاشقان انقلاب بودند، همچنین نوجوانی که با گذاشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بر روی دوش خود پیام ایستادگی و مبارزه در برابر ظلم و جور ظالمان را به گوش دوستان هم سن و سال خود رساند.

امروز عشق و امید در بین مردم سرافراز کشورم ایران موج می زد درحالی که ۴۰ سال از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد آن‌ها همچنان با اراده و قدرتمند پای تعهد خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و با سردادن شعار‌های کوبنده انزجار خود را از ظلم ظالمانی که همیشه به دنبال سیطره بر جهان هستند اعلام می‌کردند.

در این بین مادری که با پرچم سه رنگ ایران بر روی سکویی ایستاده بود خود را ۵۳ ساله معرفی می‌کند و می‌گوید: از ۱۴ سالگی در جبهه حق علیه باطل به طور غیر مستقیم حضور داشتم و اینک نیز با تمام وجود آماده‌ام تا از آرمان‌های کشورم دفاع کنم.

او می‌گوید: من مدرس زبان انگلیس هستم و با تمام عشق دوست دارم در نقاط مختلف جهان مخصوصا مناطق اسلامی مورد ظلم واقع شده، حضور داشته باشم و با حفظ حجاب اسلامی و شعار یا زهرا (س) و پیروی از امام زمانم به انسان‌های جهان خدمت کنم.

این مادر بیان می‌کند: باید با امر به معروف و نهی از منکر زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم و با اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی از اهداف حضرت فاطمه زهرا(س) پیروی کنیم تا این انقلاب همچنان پابرچا و استوار در جهان بدرخشد و این را با تمام وجود سوگند می‌خورم.

او ادامه می‌دهد: با تمام شور و انگیزه ام با شهدا قسم خورده ام تا پای جان و آخرین قطره خون از اهداف و آرمان هایشان دفاع کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *