ایجاد گروهک‌های ضدامنیتی جدید در دستور کار دشمنان انقلاب است

11:15 - 22 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۵۷۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان اطلاعات سپاه، گفت: برآیند چهار دهه رویارویی جمهوری اسلامی با نظام سلطه در محیط منطقه‌ای و بین‌المللی، بیانگر تقویت مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و شکست سیاست‌ها و پروژه‌های ضدمردمی و ضد اسلامی بوده است و تسلط ما بر داعش و سایرگروه‌های تروریستی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، سبب شده تا دشمن به فکر گروهک‌سازی‌های جدید برای ایجاد ناامنی باشد.

////به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه، طی مصاحبه‌ای در حاشیه مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن، اظهار کرد: اشراف ما نشان می‌دهد در وقایع اخیر نیز گروهک‌های بدنام با هدایت دشمنان اصلی ملّت؛ از مطالبات اقتصادی به حق مردم سوءاستفاده و تلاش کردند با تولید ناامنی خواسته‌های ملت را منحرف کنند. البته اقدامات آن‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و در وقت مناسب به آن‌ها سیلی خواهیم زد.

وی تصریح کرد: برآیند چهار دهه رویارویی جمهوری اسلامی با نظام سلطه در محیط منطقه‌ای و بین‌المللی، بیانگر تقویت مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی و شکست سیاست‌ها و پروژه‌های ضدمردمی و ضد اسلامی بوده است و تسلط ما بر داعش و سایرگروه‌های تروریستی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، سبب شده تا دشمن به فکر گروهک‌سازی‌های جدید برای ایجاد ناامنی باشد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه، بیان داشت: بدخواهان خارجی و داخلی بدانند سازمان اطلاعات سپاه خود را متعهد به حفظ امنیت و آرامش مردم دانسته و در تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های اطلاعاتی، مبارزه با ریشه‌های فساد و تبعیض را در دستور کار قرار داده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *