تا ساعاتی دیگر؛ حضور گرم و پرشور ملت برای خلق «۲۲ بهمن تماشایی»

7:30 - 22 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۵۶۸۱
مردم تهران، پایتخت و قلب تپنده ایران اسلامی و ام‌القرای جهان اسلام، امروز همزمان با بیست و دوم بهمن ماه، ساعت ۹ صبح حرکت خود را از مسیر‌های ۱۰ گانه به سمت میدان آزادی آغاز می‌کنند و شروع مراسم رسمی در میدان آزادی ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.
لحظه شماری برای آغاز «تماشایی ترین 22 بهمن»به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، امروز بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۹۶، سی و نهمین جشن ملی ایرانیان است. همه ایرانیان امروز با هر طرز تفکر و از هر طبقه اجتماعی و گروه قومیتی، برای اعتلای دوباره پرچم سه رنگ ایران اسلامی به خیابان‌ها می‌آیند و شعار وحدت و اتحاد سر می‌دهند.

ویژگی منحصر به فرد راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن
راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن همیشه یک ویژگی منحصر به فرد داشته اند و آن اینکه هر سال باشکوه‌تر از همیشه برگزار شده است. هر چقدر هم که تبلیغات رسانه‌های دشمن، بیشتر می‌شود، گویی میل مردم ایران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شدت می‌گیرد. این روز‌ها هم که معاندان از ترامپ و دار و دسته‌اش گرفته تا وطن‌فروشان و مزدوران داخلی بر حجم تبلیغات مسموم خود افزوده‌اند و با زبان تهدید و درشت‌گویی با ملت ایران سخن می‌گویند، عزم مردم برای شرکت در راهپیمایی جشن انقلاب، دوچندان است.

راهپیمایى ۲۲ بهمن یکى از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه است؛ تا زمانی که این جلوه حماسی رخ نمایی می‌کند و برجسته است، دشمنان ملت ایران در هراس‌اند و جرئت هیچگونه دست از پا خطا کردنی در مقابل موج خروشان اراده و انسجام ملی ایرانیان ندارند.

هوشیاری مردم ایران؛ نکته‌ای که دشمنان از درک آن عاجزند
استراتژیست‌های اتاق فکر کاخ شیطان نیز این موضوع را خوب فهمیده‌اند، به همین سبب در روز‌های منتهی به ۲۲ بهمن، تمام جهد خود را بکار می‌گیرند تا با اخبار کذب و جعلیات، مردم ایران را مایوس کنند و مانع از حضورشان در صحنه جشن انقلاب شوند؛ اما افسوس برای متفکران ذهن پوسیده جبهه استکبار که تلاش‌های مذبوحانه‌شان برای منصرف کردن مردم جهت پیمان بستن دوباره با نظام اسلامی، نتیجه معکوس می‌دهد و هر چقدر آن‌ها بر نمک آش ایران ستیزی‌شان می‌افزایند، مردم ایران هوشیارتر می‌شوند و در بزنگاه‌هایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکم تری به آن‌ها می‌دهند

تماشایی‌ترین ۲۲ بهمن
وعده با شکوه بودن راهپیمایی امروز را رهبر فرزانه انقلاب داده است؛ هم او که مردمی‌ترین و مردم‌شناس‌ترین پیشوای جهان است؛ رهبری که با مردم زندگی می‌کند؛ با شادی‌هایشان، شاد می‌شود و با غم‌هایشان، غصه‌دار.معظم له، پنجشنبه گذشته در دیدار با کارکنان نیروی هوایی ارتش فرمود که «به حول و قوّه‌ی الهی بیست‌ودوّم بهمن امسال از آن بیست‌ودوّم بهمن‌های تماشایی خواهد بود».
 
شعاری که امروز رساتر سر داده خواهد شد
راهپیمایی امروز به کوری چشم دشمنان خارجی و حسودان و عنودان تنگ نظر داخلی، «تماشایی» خواهد بود؛ این را قطعا ۶ هزار خبرنگاری که مراسم امروز را پوشش رسانه‌ای می‌دهند با تمام گوشت و پوستشان لمس خواهند کرد و خبرنگاران غربی علی رغم میل مدیرانشان، مجبور به مخابره آن می‌شوند. اینجا جایی است که دیگر حتی تکنیک‌های پروپاگاندایی هم برای تحریف و کوچک نمایی جواب نمی‌دهد، اینجا صحنه عظیم حماسه آفرینی ملتی است که یکپارچه است و آمده است مجددا با آرمان‌های انقلاب و رهبرش تجدید پیمان کند؛ ملتی که اگرچه القاء کرده‌اند حافظه تاریخی ضعیفی دارد، اما زخم‌هایش از جبهه استکبار با دستکش مخملین و بدون آنرا، فراموش نکرده است. ملتی که این روز‌ها دندان تیز کردن صهیونیست‌های کودک‌کش را رویت می‌کند و امروز شعار «مرگ بر اسرائیل» را رساتر فریاد می‌زند.

حضور آگاهانه و پرشور ملت ایران در راهپیمایی امروز، یکی از زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی است و باعث می‌شود که انقلاب اسلامی همچنان زنده و توفنده باقی بماند و مقتدرانه بر توطئه‌های شیاطین زمان غلبه کند.

مطلع راهپیمایی امروز، شب گذشته با بانگ رسای تکبیر فاطمی مردم ایران اسلامی که از هر کوی و برزنی شنیده می‌شد، آغاز شد و امروز با حضور آحاد مردم در خیابان هاف تکمیل می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *