رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام سهمیه استخدام خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران

15:21 - 15 فروردين 1394
کد خبر: ۳۹۵۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور وزیر دادگستری و مسئول هماهنگی امور ایثارگران گفت: سهمیه استخدام خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران وزارت دادگستری در سال جدید اعلام می‌شود.

: مشاور وزیر دادگستری و مسئول هماهنگی امور ایثارگران گفت: سهمیه استخدام خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران وزارت دادگستری در سال جدید اعلام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین «سید کاظم موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی میزان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهارکرد: ایشان در سال جدید دولت را به عنوان کارگزار و ملت را به عنوان کارفرما معرفی و تکالیفی را ایراد کردند که امیدواریم با تدابیرکارشناسی شده برای رفع مشکلات مردم گام‌های اساسی برداشته شود.

وی اظهارامیدواری کرد که مصوبات و بخش نامه های قابل عملی برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران جانبازان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی تصویب شود.

مشاور وزیر دادگستری در ادامه بیان کرد: دولت و ملت با همدلی و همزبانی با اجرای عدالت دقیق و صحیح باید به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانند.

موسوی همچنین افزود: تدابیر ویژه‎ای برای ارایه خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و حداقل رضایت آنان در سال 94 اندیشیده‌ایم که امیدواریم بتوانیم اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

پرداخت معوقات جانبازان
وی از پرداخت معوقات جانبازان در سال گذشته خبرداد و گفت: معوقات خانواده‌های شهدا نیز به زودی پرداخت می‌شود، همچنین معاضدت قضایی برای خانواده‌های شهدا، جانبازان در دادگستری‌های کشور و مجتمع‌های قضایی راه‌اندازی شده است.

سهمیه استخدام اعلام می‌شود
مشاور وزیر دادگستری در ادامه اضافه کرد: در جلسه‌ای که با منابع انسانی قوه مجریه داشته ایم سهمیه استخدام این خانواده ها در سال 94 اعلام خواهد شد که خانواده های جانبازان زیر 25 درصد و ایثارگران و رزمندگانی که 6 ماه در جبهه حضور داشته اند از این سهمیه برخوردار هستند.

وی با توجه به شخصیت و جایگاه رفیع خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در خدمت به این بزرگواران و رفع مشکلاتشان کوشا باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *