نبود نظارت عامل گرانی موز/ هر کیلو 8 هزار تومان

10:44 - 16 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۳۹۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: در حال حاضر هر کیلو موز با قیمت 6 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود که این قیمت تا به دست مصرف کننده برسد حدود 8 هزار تومان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، قیمت موز در یک هفته اخیر با افزایش روبرو بوده و از کیلویی 4 تا 5 هزار تومان به کیلویی 8 هزار تومان رسیده است.

در این میان قیمت هر کیلو موز به صورت عمده 5 هزار تا 6 هزار تومان است و این رقم حاکی از افزایش قمیت 30 درصدی قیمت این محصول در میادین است.

در این رابطه حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در گفت و گو با در خصوص علت افزایش قیمت موز گفت: با توجه به شروع فصل سرما و افزایش تعرفه وارادات موز شاهد افزایش 30 درصدی قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار هستیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر هر کیلو موز با قیمت 6 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود که این قیمت تا به دست مصرف کننده برسد حدود 8 هزار تومان خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در توضیح علت افزایش قیمت موز تصریح کرد: نبود نظارت در بازار و سوء استفاده برخی از فروشندگان موجب شده تا قیمت موز تا 8 هزار تومان افزایش یابد.

مهاجران در انتها خاطر نشان کرد: زمان کاهش قیمت موز در بازار مشخص نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *