همچنان هرآنچه برای بازدارندگی نیاز است تولید خواهیم داد

21:00 - 15 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۳۸۰۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون فرهنگی پیشین سپاه گفت: امروز در عرصه‌های مختلف تسلیحات موشکی، تانک‌ها، سلاح‌های هوایی، دریایی و پدافند هوایی خودکفا شده‌ایم و هرآنچه را که برای بازدارندگی نیاز داشته‌ایم، توانسته‌ایم تولید کنیم و همچنان به این روند ادامه خواهیم داد.
سردار آسودیسردار محمدعلی آسودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به دستاورد‌های دفاعی کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: عملیات هوافضای سپاه علیه داعش که خرداد امسال با موشک‌های میان‌برد نقطه‌زن صورت گرفت، دنیا را به تعجب واداشت و دشمنان فهمیدند که حرف‌های ما درخصوص قدرت دفاعی‌مان، شعار نیست.

وی با بیان اینکه تمام تسلیحات و تجهیزات نظامی که ما قبل از انقلاب داشتیم «عاریه‎‌ای» بود، افزود: قبل از انقلاب تمام امکانات نظامی و تسلیحاتی که ما داشتیم برای آمریکا و انگلیس بود و این موضوع را مردم ما هنگامی‌که جنگ تحمیلی آغاز شد و کما سلاحی برای دفاع نداشتیم، به وضوح لمس کردند.

سردار آسودی با بیان اینکه ما در ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی، حتی «سیم خاردار» هم نداشتیم، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ما سیم خاردار هم با کلی مشکلات به کشور وارد می‌کردیم.

معاون فرهنگی پیشین سپاه عنوان کرد: جوانان ما باید بدانند که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، در کنار تمام تسلیحاتی که ما داشتیم (از کوچکترین تا بزرگترین آنها)، یک مشاور و مستشار آمریکایی قرار داشت.

سردار آسودی گفت: امکانات و تجهیزات دفاعی امروز ما که برای بازدارندگی تعریف شده، در ابعاد مختلف با زمان قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *