امسال مردم حضور منسجم‌تر، گسترده‌تر و باشکوه‌تری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت/ سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی حافظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است

12:21 - 15 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۳۶۹۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن انجام داده است، امسال شاهد خواهیم بود که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، حضور منسجم‌تر، گسترده‌تر و باشکوه‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهند داشت تا جواب محکمی به دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بدهند.
احساس می‌کنم ۲۲ بهمن امسال شاهد حضور پرشورتر مردم باشیم/ دانشگاه امام حسین (ع)، نقش دانشگاه سازمانی و پشتیبان سپاه را ایفا می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سرلشکر "محمد علی جعفری" در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه "جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) " در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی حافظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است، اظهار کرد: انقلاب یک موجود زنده، پویا و در حال پیشرفت است که دشمنان و دوستان زیادی دارد و این پویایی انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند تا تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهند این انقلاب را به پیش ببرند، ویژگی پویایی و به روز شوندگی را داشته باشند.

وی ادامه داد: بر همین اساس سپاه که حافظ دستاورد‌های انقلاب است بدون اتکا به فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی نمی‌تواند به درستی به مأموریت خود ادامه دهد.
 
سرلشکر جعفری در ادامه با بیان اینکه دانشگاه امام حسین (ع)، نقش دانشگاه سازمانی و پشتیبان سپاه را ایفا می‌کند، تاکید کرد: این دانشگاه باید دائما در حال تحول باشد.
 
فرمانده کل سپاه افزود: چند سالی است که در دانشگاه امام حسین (ع) حرکت به سمت جلو آغاز شده است و امیدواریم این حرکت هرچه سریع‌تر طی شود تا با قرار گرفتن در ریل تحولی، دانشگاه بتواند نقش پشتیبانی خود از سپاه را ایفا کند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه فجر عنوان کرد: احساس می‌کنم با توجه به دشمنی دشمنان انقلاب به ویژه توطئه‌ها و ناامنی‌ها و اغتشاشاتی که اخیرا ایجاد شد و مردم نیز پاسخ آن‌ها را دادند، ۲۲ بهمن امسال شاهد حضور پرشورتر مردم باشیم.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن انجام داده است، امسال شاهد خواهیم بود که مردم حضور منسجم‌تر، گسترده‌تر و باشکوه‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهند داشت تا جواب محکمی به دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بدهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *