رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح ۱۲۳ پروژه عمرانی استان البرز با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان در دهه فجر/ همکاری صمیمانه‌ای با قوه قضایه داریم

8:00 - 12 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۲۴۲۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه همکاری صمیمانه‌ای با قوه قضایه داریم، گفت: ۱۲۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در سطح استان البرز افتتاح می‌شود.
کرجخسرو ارتقایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره طرح‌های عمرانی که در دهه فجر در استان البرز افتتاح می‌شود، اظهار داشت: با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی استان امیدواریم در دهه فجر امسال بتوانیم ۱۲۳ پروژه را افتتاح کنیم.
 
وی افزود: حدود ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات استانی برای این پروژه‌ها هزینه شده است که ۳۵ میلیارد تومان اعتبارت ملی و ۶۵ میلیارد تومان آن اعتبارات سایر اعم از منابع داخلی خود دستگاه‌ها و شهرداری‌ها و...  است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۲۳ پروژه عمرانی با ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال در سطح استان البرز افتتاح می‌شود.

ارتقایی عنوان‌داشت: به لحاظ فراوانی بیشترین تعداد این پروژ‌ها به ترتیب در شهرستان‌های ساوجبلاغ،کرج، اشتهارد، نظر آباد و  پردیس و طالقان اجرا می‌شود؛ این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف شامل آموزشی، ورزشی و بهداشت و درمان در شهر‌ها و روستا‌ها به مرحله بهره برداری رسیده که افتتاح خواهد شد.

معاون امورعمرانی استانداری البرز اضافه کرد: طرح‌های عمرانی عموماً در بخش خدمات هستند یعنی مثلا یک مرکز بهداشت، ورزشگاه و مدرسه‌ یا راهی احداث می‌شود و یا در بخش عمرانی، شهر، میدان، فضای سبز یا پارکی احداث می‌شود و در روستا‌ها نیز همینطور. در واقع بیشتر پروژه‌های عمرانی در بخش خدمات اجرایی می‌شوند.

ارتقایی خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است اینکه در هر کدام از پروژه‌های عمرانی تعدادی افراد مشغول به کار می‌شوند که به عنوان مثال اگر راهی ساخته شود و خدماتی به مردم ارائه شود طبیعتاً یک تعدادی نیروی کار جدید هم در آنجا مشغول به کار می‌شوند.

وی  با بیان اینکه یکی ازشاخصه های مهم استان البرز همکاری بین نمایندگان مجلس، مسئولان قوه قضاییه و دستگاه‌های اجرایی و دولت است، گفت: خیلی از پروژه‌های مهم استان با همکاری دادستان البرز، رئیس کل دادگستری و سایر قضات انجام می شود که این همکاری‌ها مخصوصا برای آزادسازی مسیر اجرایی پروژه‌ها و رفع موانع اجرای طرح‌های مهم حتی ملی و استانی و غیره است، همکاری صمیمانه‌ای با قوه قضایه داریم و هر گاه مشکلی در انجام امور  پیش آید با برگزاری جلسات مشترک برطرف می شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *