از تعمدی بودن شباهت بازغی به جانی دپ تا پخش نشدن برنامه ضبط شده دورهمی با حضور بهنام بانی+عکس

16:45 - 09 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۱۹۰۲
نهمین روز از بهمن ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به تعمدی بودن شباهت گریم پژمان بازغی به جانی دپ در پیشونی سفید 2 و پخش نشدن برنامه ضبط شده "دورهمی" با حضور بهنام بانی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نهمین روز از بهمن ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به تعمدی بودن شباهت گریم پژمان بازغی به جانی دپ در پیشونی سفید 2 و پخش نشدن برنامه ضبط شده "دورهمی" با حضور بهنام بانی اشاره کرد.


ملکه رنجبر سلامتی کامل خود را به دست آورد/بازیگر زیر آسمان شهر مى تواند به تنهايى راه برود

فرزند ملکه رنجبر گفت: پرستاران مربوط به روند پزشکی حال مادر دیگر برای رسیدگی به او حضور ندارند چون جای ناراحتی وجود ندارد و نیاز به حضور آنان نیست که یعنی حال مادر کاملا خوب شده است.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره وضعیت جسمانی مادرش گفت: حال مادر بسیار خوب است و روز به روز بهبودی پیدا کرده و به شرایط متعادل جسمانی رسیده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

خانه مالک لوکیشن بعدی سریال "پاهای بی قرار"/ آخرین روزهای بازی پانته‌آ بهرام

تهیه کننده سریال "پاهای بی قرار" گفت: "پاهای بی قرار" در شهرک غرب آخرین روزهای فیلمبرداری در لوکیشن منزل افسانه با بازی پانته آ بهرام را پشت سر می گذارد.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال "پاهای بی قرار" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین مراحل تولید اثرش گفت: "پاهای بی قرار" در شهرک غرب آخرین روزهای فیلمبرداری در لوکیشن منزل افسانه با بازی پانته آ بهرام را پشت سر می گذارد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 


عاشق سینمای اکشن هستم/شباهت گریمم به جانی دپ در پیشونی سفید2 تعمدی بود


بازیگر فیلم "بارکد" گفت: من عاشق سینماى اکشن هستم. در همه جاى جهان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ژانر اکشن است زیرا این سینما جذابیت های فراوانی دارد.

پژمان بازغى بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگى خبرگزارى میزان در خصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال با فیلم آبرومند و جذاب هایلایت در جشنواره فیلم فجر حاضر هستم. این فیلم اثرى بى ادعا، اما با کیفیت است که امیدوارم در جشنواره با بازخورد مناسبى روبرو شود. نقشم در این فیلم دارای پیچیدگی های درونی بسیار زیادی است که در بستری بدون اغراق داستان را پیش می برد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

برگزاری کنسرت گروه ماکان بند/دیدار خوانندگان قطعه هر بار این درو با مخاطبان در کیش

کنسرت گروه ماکان بند روز شنبه 21 بهمن ماه در تالار شهر جزیره کیش با حضور طرفدارانش برگزار می شود.به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "ماکان بند" در جدیدترین کنسرت استانی خود در جزیره کیش روی صحنه می رود.

"کنار من باش"، "خدا پشتمه"، "خیالت تخت"، "این خیابونا"، "هر بار این درو"، "دلگیری"، "نرو"، "بازیچه"، "دیوونه بازی" و "ای داد" از جمله قطعاتی است که قرار است در این کنسرت اجرا شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

سیمرغ بلورین که هیچ به من شانه تخم‌مرغ هم نمی‌دهند

بازیگر فیلم "کار کثیف" گفت: من امسال به سیمرغ بلورین جشنواره فکر نمی کنم زیرا سیمرغ که هیچ شانه تخم مرغ هم به من نمی‌دهند.

لوون هفتوان بازیگر سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی به ایران بازگشته‌ام و اواخر فیلمبرداری فیلمی به نام "بازی‌های مردانه" به کارگردانی "امین تبار" را پشت سر می‌گذارم. مدتی برای فیلمبرداری این اثر در قشم به سر می بردیم و در حال حاضر روزهای آخر فیلمبرداری را در تهران دنبال می کنیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

فروش کم رمق جدیدترین فیلم کریستین بیل/بتمن در نقش یک کابوی

فیلم سینمایی "مخالفان" با بازی "کریستین بیل" توانست در اولین هفته از اکران خود فروشی معادل 10.2 میلیون دلار را به ثبت رسانده و در جایگاه چهارم جدول فروش بایستد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "مخالفان" با بازی "کریستین بیل" توانست در اولین هفته از اکران خود فروشی معادل 10.2 میلیون دلار را به ثبت رسانده و در جایگاه چهارم جدول فروش بایستد.

فیلم سینمایی "مخالفان" با بازی "کریستین بیل" توسط کمپانی گریسبی ساخته شده و اکران بین المللی خود را از هفته گذشته آغاز کرده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

پشت ابر‌های مجید مجیدی از ۲۵ بهمن اکران می‌شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: همچنین فیلم سینمایی "پشت ابرها" به کارگردانی مجید مجیدی نیز در گروه کورش از تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه اکران خواهد شد. 

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: براساس رعایت کف فروش از طرف فیلم ها تمامی فیلم های اکران شده به کار خود ادامه خواهند داد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری روی صحنه می رود/ طنین قطعه برای آخرین بار در سالن میلاد نمایشگاه

 کنسرت احسان خواجه امیری روز سه شنبه و چهارشنبه 17 و 18 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود با طرفدارانش درسالن میلاد نمایشگاه دیدار می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

یک بار در دورهمی حضور پیدا کردم و دیگر قبول نمی کنم/قطعه جدیدم 15 منتشر می‌شود

یک‌بار در دورهمی حضور پیدا کردم، اما پخش نشد دیگر قبول نمی‌کنم/قطعه جدیدم ۱۵ بهمن منتشر می‌شود

خواننده موسیقی پاپ گفت: من در سری اول برنامه دورهمی به عنوان مهمان حضور پیدا کردم اما آن برنامه پخش نشد و در حال حاضر چندین بار با من برای حضور دوباره تماس گرفتند اما من رد کرده ام و دیگر نمی خواهم قبول کنم.

بهنام بانی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره دلیل نداشتن گفت و گو با رسانه ها گفت: به دلیل برخی خطاها در اطلاع رسانی و حاشیه سازی هایی که در گفت و گو با چند سایت داشتم و مطالب به درستی انتشار پیدا نکرد می خواهم مدتی به دلیل دوری از حاشیه ها گفت و گویی نداشته باشم و این یک تصمیم شخصی نیست بلکه از سوی تهیه کننده و مدیر برنامه هایم نیز از من خواسته شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.


فیلم جنجالی بالیوود بالاخره اکران شد/فیلمی هندی در میان پرفروش‌های سینمای امریکا


فیلم سینمایی "پادماوتی" جنجالی ترین فیلم سینمای هند در سالهای گذشته بعد از کش و قوس فراوان اکران شد و در کمال تعجب توانست جزو پرفروش های سینمای امریکا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "پادماوتی" جنجالی ترین فیلم سینمای هند در سالهای گذشته بعد از کش و قوس فراوان اکران شد و در کمال تعجب توانست جزو پرفروش های سینمای امریکا باشد.

اکران فیلم سینمایی "پادماوتی" به کارگردانی "سانجای لیلا بانسالی" که قرار بود 1 دسامبر 2017 اکران شود با توجه به مسائل حاشیه ای بوجود آمده برای عوامل فیلم به تعویق افتاد و 25 ژانویه 2018 اکران شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *