مخالف سرمربیگری خادم بودم، اما چاره دیگری نداشتیم/ سرمربیگری تیم ملی را به عباس جدیدی می‌دادیم خوب بود؟

12:25 - 09 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۱۷۶۵
عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: من مخالف سرمربیگری رئیس فدراسیون بودم اما شرایط فعلی به گونه ای بود که بهتر از خادم ، گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد نبود و چاره دیگری نداشتیم

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخاب رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به بررسی‌‌های که در شورای فنی شد به این نتیجه رسیدیم که خادم بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد در این مقطع است.

عضو شورای فنی کشتی آزاد در مورد این که وی پیش از این مخالف سرمربیگری خادم بود، تصریح کرد: من مخالف سرمربیگری رئیس فدراسیون بودم اما شرایط فعلی به گونه ای بود که بهتر از خادم‌، گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد نبود و چاره دیگری نداشتیم. ما در مسابقات جهانی نهم شدیم و با این شرایط خادم بهترین گزینه بود. اگر هر کس دیگری را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردیم مسئولیت برد و باخت را قبول نمی‌کرد اما الان او همه مسئولیت‌ها را قبول می‌کند.

وی در مورد این که گفته می‌شود انتخاب خادم به عنوان سرمربی تیم ملی به شورای فنی تحمیل شده است، گفت: این حرف‌ها که گفته می‌شود بی‌ربط است. ما هر کاری کنیم حرف‌های این چنینی گفته می‌شود. متاسفانه واقعیت‌ها دیده نمی‌شود. دلیلی ندارد دستوری کار کنم چون احتیاجی به سفر و پست و مقام ندارم. اگر به جای خادم، عباس جدیدی را انتخاب می‌کردیم خوب بود؟

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: دستیاران خادم، رضایی و طلایی و تعدادی از مربیان جوان خواهند بود. توکلیان و دودانگه هم فعلا با این تیم کار نخواهند کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *