نبود دید کافی عامل لغو پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد/ عملیات برف روبی در باندها ادامه دارد

9:42 - 08 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۱۲۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به بارش برف از شب گذشته عملیات برف روبی از باندهای فرودگاه ها در حال انجام است ولی به دلیل نبود دید کافی امکان انجام پروازها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، اسفندیاری در خصوص شرایط فرودگاه های کشور با توجه به بارش شدید برف بیان کرد: با توجه به شروع بارش برف از شب گذشته عملیات برف روبی از ترمینال فرودگاه ها همچنان ادامه دارد ولی باندهای فرودگاه ها باید دارای ایمنی، دید کافی و شرایط مساعد برای پرواز باشند ولی در حال حاضر با توجه به نبود دید کافی امکان انجام پرواز در فرودگاه ها وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: دید فرودگاه مهر آباد کمتر از 500 متر و دید در فرودگاه امام در ساعت های اولیه صبح حدود هزار متر بوده که در حال حاضر به 600 متر رسیده است.

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: همه فرودگاه های کشور در شمال غرب، مناطق دارای آب و هوای برفی عملیاتی است و منتظر هستیم در فرودگاه مهرآباد و امام نیز شرایط برای پرواز مساعد شود در  غیر اینصورت مشکلی برای انجام پروازها نداریم.

اسفندیاری خاطر نشان کرد: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه ها شرایط را از طریق شماره تماس های اطلاعات برای فرودگاه امام از شماره 096330 و فرودگاه مهر آباد از شماره 199 پیگیری کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *