از بازیکنان جوان تیمم در دربی آذربایجان کاملا راضی‌ام/ لیگ برتر مشکلات زیادی دارد

11:08 - 05 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۰۴۵۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: از عملکرد بازیکنان جوان تیمم در دیدار مقابل شهرداری تبریز کاملا راضی هستم، چون با تجربه کم‌تری مقابل تیم قدرتمند بازی خوبی انجام دادند.

ساسان خداپرست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شکست تیمش مقابل شهرداری تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بین دو تیم شهرداری ارومیه و تبریز، برادری وجود دارد اما طبیعی بود هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز تلاش می‌کردند.

وی ادامه داد: ما در این دیدار چند نفر از بازیکنان اصلی‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما در کل بازی بدی هم انجام ندادیم. بازیکنان جوان تیمم بد بازی نکردند و علی رغم شکست مقابل شهرداری تبریز، از عملکرد بازیکنان تیمم راضی‌ام.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم که البته طبیعی است، بازیکنان تیم من خیلی جوان بودند و نسبت به بازیکنان تیم حریف، تجربه کم‌تری داشتند.

خداپرست در رابطه با شکایت سرمربی سابق تیم شهرداری ارومیه تصریح کرد: چندان از این موضوع اطلاعی ندارم فقط در این حد اطلاع دارم که شهرداری ارومیه برای پرداخت جزای نقدی مربیان سابق خود، محکوم شده است.

وی در خصوص انتخاب احمد ضیایی به سمت ریاست فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: به نظر من در بین نامزدهای ریاست فدارسیون، بهترین گزینه احمد ضیایی بود، چون حدود 10 سال نائب رئیس بود. اما در لیگ برتر مشکلات زیادی داریم که باید حل شود تا لیگ پویایی داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *