جذاب‌ترین فیلم اکشن ایران را می‌سازیم/طراح اکشن سریال کبری 11 به ایران می‌آید+عکس

13:28 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۸۵۵
بدلکار بین المللی سینما گفت: در صورت جذب اسپانسر و حامی مالی قرار است تا یکی از جذابترین فیلم‌های اکشن ایران را به همراه "کریستوف دومانسکی" بذلکار اصلی سریال "کبری 11" بسازیم.

علیرضا قره خانی بدلکار بین المللی سینما درگفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه سینما گفت: طی گفت‌وگویی که به تازگی با کریستوف دومانسکی طراح صحنه‌‌های اصلی اکشن سریال "کبری 11" داشتم از من دعوت کرد تا در یکی از آثارش که در شهر برلین فیلمبرداری می شود حضور پیدا کنم.

جذاب‌ترین فیلم اکشن ایران را می‌سازیم/بدلکار کبری 11 به ایران می‌آید+عکس
وی در ادامه افزود: همچنین در کنار این پیشنهاد قرار شد کریستوف دومانسکی برای همکاری در پروژه ای مشترک با من راهی ایران شود و طی صحبت های اولیه تصمیم گرفتیم در ابتدا برای جذب اسپانسر به ایران بیاییم.

بازیگر فیلم "میتینگ شیطان" از آماده بودن گروه برای شروع فیلمبرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت جذب اسپانسر و حامی مالی قرار است تا یکی از جذابترین فیلم‌های اکشن ایران را به همراه "کریستوف دومانسکی" بسازیم.

جذاب‌ترین فیلم اکشن ایران را می‌سازیم/بدلکار کبری 11 به ایران می‌آید+عکس
گفتنی است علیرضا قره خانی این روزها برای فیلمبرداری بخش های پایانی فیلم "میتینگ شیطان" راهی آلمان شده است. وی در این فیلم نقش اصلی را بر عهده دارد. "میتینگ شیطان" فیلمی با موضوع مدافعان حرم است که برای پخش در تلویزیون آماده می شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *