اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس سوء تفاهم غیر قابل برگشت بود!/ خود طارمی هم ضرر کرد

11:22 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات اخیر این باشگاه و محرومیت پرسپولیس از 2 پنجره نقل و انتقالات گفت: اتفاقات اخیر سوء‌تفاهم غیر قابل برگشت بود!

حسین کلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس که منجر به محرومیت این باشگاه از 2 پنجره نقل و انتقالات شد، اظهار داشت: در فرهنگ ما ایرانی‌ها اعتماد حرف اول را می‌زند و همه این مشکلات نشات گرفته از اعتمادی بود که در این میان صورت گرفت و موجب این اتفاقات شد.

وی افزود: به اعتقاد من این اتفاقات سوء تفاهمی غیر قابل برگشت بود چون باشگاه با این جرایم مواجه شده و برانکو هم سعی دارد با همین شرایط، کادر و بازیکنان کارش را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: طارمی بازیکن جوانی است و او هم به پرسپولیس بازگشت تا کمک کند به همین خاطر تمام اختیارات را در اختیار مشاوران و مدیر برنامه‌هایش قرار داد. این اتفاق نتیجه آن است که قوانین و نظم و انضباطی کارها مانند قوانین بین المللی دنبال نمی‌شود.

کلانی اضافه کرد: خود طارمی هم در این میان ضرر کرد چون او 4 ماه محروم شد که برای یک فوتبالیست این موضوع از همه چیز بدتر است. همچنین خود این بازیکن و باشگاه هم ضرر مالی متحمل شدند و عدم ناآگاهی از قوانین به نظر من در این مسئله محرز بود.

وی در مورد اینکه نقش هیئت مدیره در این مشکلات چیست و فردی مانند کاشانی مدام از مسائل باشگاه ابراز بی اطلاعی می‌کند، اظهار داشت: اینطور نیست. همانطور که گفتم این اعتماد شاید موجب بروز چنین مشکلاتی شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *