تعویق 2 هفته ای در ساخت و ساز در پادگان 06/ لزوم آگاه سازی شهروندان در خصوص مرکز 06

10:11 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۷۳۷
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: هر گونه تغییر و تحول در پادگان 06 تهران باید به اطلاع شهروندان برسد و آنها نیز حق دارند که در جریان اتفاقات در شهر قرار گیرند.

تعویق 2 هفته ای در ساخت و ساز در پادگان 06/ لزوم آگاه سازی شهروندان در خصوص مرکز 06به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، علی اعطا در چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مجموعه آموزش درجه داری 06 در زمینی به مساحت 49.5 هکتار مجوز کمیسیون ماده 5 صادر شده است.

وی افزود: این مجوز باید به تایید شورای عالی شهرسازی و معماری نیز برسد و هنوز شاهد این اتفاق نیستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خواستار روشن سازی افکار عمومی در رابطه با بارگذاری در پادگان 06 تهران شد و اظهارکرد: لازم است هر گونه تصمیم گیری و اقدام به افکار عمومی و نمایندگان مردم توضیح داده شود اما متاسفانه شورای شهر در جریان پیگیری های شهرداری به منظور طرح موضوع و تصویب آن در شورای شهرسازی نبوده است.

اعطا با اشاره به تعویق دو هفته ای در رابطه با بارگذاری در پادگان 06 تصریح کرد: به درخواست کمیسیون شهرسازی شورای شهر، شورای عالی شهرسازی بارگذاری در این مجموعه را برای دو هفته به تعویق انداخته است.

وی با بیان اینکه " مخالفتی در رابطه با بارگذاری در پادگان 06 مطرح نیست" خاطرنشان کرد: کسی مخالف نیست در این زمین بارگذاری انجام شود اما لازم است این گونه تصمیم گیری ها به اطلاع شورای شهر و افکار عمومی نیز برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *