رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گسترش تعاملات فرهنگی بین تهران و وین

10:16 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۷۳۶
مجید مهدوی مدیرکل میراث فرهنگی استان تهرانگفت : کشوراتریش دانش و مهارت بالایی در بخش غذا و نوشیدنی در صنعت هتلداری دارد که برگزاری چنین جشنواره هایی موجب اشتراک و انتقال این تجربیات به صنعت هتلداری کشور و بهبود سطح خدمات بین المللی خواهد شد.

گسترس تعاملات فرهنگی بین تهران و وینبه گزارش گروه جامعه ، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با سفیر جمهوری اتریش در تهران گفت : از گسترش تعاملات فرهنگی بین تهران و وین استقبال می کنیم و این آمادگی وجود دارد که جشنواره های مشابه ای در بخش فرهنگ غذایی و صنایع دستی در وین برگزار شود.


وی دیپلماسی فرهنگی را از روش های موثر در جذب گردشگران خارجی به کشور دانست و افزود : برگزاری جشنواره های فرهنگی میتواند موجب شناخت بهتر ملت ها شود ، بسیاری از گردشگران برای آشنایی و تجربه فرهنگ سایر مردم جهان سفر می کنند که فرهنگ غذایی و همچنین سبک و آداب پذیرایی در بین ایرانیان می تواند یکی از بهترین تجربیات برای هر گردشگری باشد.


مهدوی افزود: متاسفانه منوی مراکز پذیرایی در ایران با توجه به تنوع بالای غذایی برای گردشگران خارجی بسییار محدود است . در حالی که تنوع غذایی در ایران با توجه به گستره جغرافیایی و اقوام مختلف بسیار زیاد می باشد.با انجام مطالعات پژوهشی و میدانی در حوزه غذا میتواند علایق گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند را به درستی مشخص کند تا نتیجه این مطالعات برای افزایش سطح رضایت گردشگران خارجی به مدیران مراکز پذیرایی نیز آموزش داده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *