ضربه بزرگی که «عدم صداقت» به پرسپولیس زد/ طاهری - طارمی و پدیده‌ای به نام «دروغ هماهنگ»!

11:29 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۷۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهمترین مسئله‌ای که طارمی در برنامه 90 به آن اشاره کرد دروغ هماهنگی بود که با پیشنهاد مدیران باشگاه پرسپولیس و وکیلش به فیفا گفته‌اند.

طارمیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بعد از محرومیت عجیب مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور، در تاریخ 2 مهر در گزارشی با تیتر «سیر تا پیاز داستان محرومیت طارمی و باشگاه پرسپولیس توسط فیفا/ از رفتار احساسی «آقای‌گل» تا «عدم صداقت» مدیران باشگاه» جزییات این داستان را منتشر کرد.

بعد از انتشار این گزارش بازخوردهای متفاوتی اتفاق افتاد، نکته جالب اینجاست که همان زمان مدیران باشگاه مدعی شدند که خبری از «عدم صداقت» نیست و باشگاه در حرکتی قانونی با مهدی طارمی قرارداد بسته و هیچ مشکلی نیست و 2 پنجره محرومیت باشگاه پرسپولیس هم باز می‌شود!

در تمام این 4 ماه و اندی مدیران وقت باشگاه پرسپولیس مدعی بودند هیچ کار خلافی انجام نداده‌اند و باشگاه پرسپولیس بی خود محروم شده است! طارمی هم به خاطر رفتار غیر حرفه‌ای هم خودش محروم شده و هم باعث محرومیت باشگاه پرسپولیس!

شب گذشته مهدی طارمی روی خط برنامه 90 آمد و در مورد جدایی از پرسپولیس، محرومیت خودش و باشگاه پرسپولیس و ... صحبت‌های مهمی انجام داد، صحبت‌هایی که یک وجه مهم دارند و آن هم مدیران سابق باشگاه هستند برای پاسخگویی و تنویر افکار عمومی. مهدی طارمی حرف‌هایی زد که مخاطبان این صحبت‌ها بعد از آن باید یا آن صحبت‌ها را تایید کنند و یا تکذیب و یا اگر این ادعاهای مطرح شده توضیحی دارند در مورد آنها توضیح دهند. طارمی صحبت‌های زیادی کرد که مهترین قسمت‌های آن را تیتر وار می‌خوانید:

*هم طاهری و هم وکیلم گفتند هیچ اتفاقی برایت نمی‌افتد!

*به من گفتند تا زمانی که ITC نفرستند، ریزه‌اسپور هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

*در تاریخ 30 خرداد هیچ قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده بودم.

*قرار شد یک دروغ هماهنگ بگوییم و توافق‌نامه‌ای به تاریخ 30 خرداد امضا کنیم تا پرسپولیس محروم نشود!

*پرسپولیس به خاطر عدم صداقت محکوم شد.

به گزارش ، مهمترین مسئله‌ای که طارمی به آن اشاره کرد دروغ هماهنگی بود که با پیشنهاد مدیران باشگاه پرسپولیس و وکیلش به فیفا گفته‌اند. اینکه مدیران وقت باشگاه پرسپولیس چطور پیشنهاد چنین دروغ بزرگی را به طارمی داده‌اند جای سوال دارد؟ واقعا مدیران وقت پرسپولیس فکر می‌کردند می‌توانند سر فیفا را کلاه بگذارند؟ مدیران وقت باشگاه پرسپولیس از همان اول نمی‌دانستند که خلاف و دروغ بزرگی را مرتکب شدند ولی باز اصرار داشتند که با «سلامت» پیش رفتند؟

مدیران وقت باشگاه پرسپولیس و البته وکیل طارمی، طبق صحبت‌های این بازیکن به چه حقی دروغ به این بزرگی را برنامه ریزی کردند و به خورد مردم دادند؟ وقتی از همان ابتدا داستان «عدم صداقت» مطرح شد، چرا مدیران پرسپولیس مرد و مردانه نیامدند به مردم بگویند که اشتباه کردند؟ چرا به جای عذرخواهی و تلاش برای جبران اشتباه دوباره دروغ گفتند؟ آقایان واقعا فکر کردند که در فیفا هم می‌توانند با «ارتش مجازی» و «تو بمیری و من بمیرم» کار را پیش ببرند؟ آقایان فکر کردند فیفا و مسئولانش هم کارمندان و زیر دستانشان هستند که با تحکم و از بالا به پایین به آنها نگاه کنند؟

آقایان این را نمی‌دانستید که «ماه هیچ‌وقت پشت ابر نمی‌ماند؟»، طبق ادعای طارمی شما به چه حقی با دروغ و جعل ضربه به این بزرگی را به پرسپولیس و هوادارانش زدید؟ شما به چه حقی دست به این جعل بزرگ زدید و با آبروی ایران و پرسپولیس بازی کردید؟ شما به چه حقی در تمام این مدت دروغ گفتید؟

آقایان حالا که مشخص شد چه بلایی سر پرسپولیس آوردید چرا سکوت کردید؟ چرا یک بار برای همیشه نمی‌آیید بگویید اشتباه کردید؟ چرا با مردم صادق نیستید؟ چرا اصرار دارید با همه «عدم صداقت» داشته باشید؟

همه مردم، هواداران و رسانه‌ها منتظر هستند بازیگران اصلی این اتفاق ناگوار پاسخگو باشند و بگویند به چه حقی باعث محرومیت باشگاه پرسپولیس شوند.

البته این را هم باید یادآور شویم که آمادگی این را دارد که دیدگاه‌های مدیران وقت را هم در مورد صحبت‌های مطرح شده طارمی در برنامه 90 انعکاس دهد تا ببینیم پاسخ این افراد به ادعاهای مطرح شده چیست؟



ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
دمشون گرم اگر در زمین هماهنگی ندارند ولی این توانایی را دارند که دروغ هماهنگ بگویند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *