ثبت نام هجده کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا

8:43 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۶۹۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
۱۸ کشور برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر سال ۲۰۱۸ آسیا که به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می‌شود، ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۸ سال آسیا از هشتم تا پانزدهم تیرماه سال آینده به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود.

در مهلت ثبت نام تیم‌های شرکت کننده ۱۸ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که مسابقات با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود و کنفدراسیون والیبال آسیا در نیمه اول بهمن ماه درباره تیم‌های شرکت کننده تصمیم گیری می‌کند.

هنگ کنگ، قزاقستان، ایران، چین تایپه، تایلند، نیوزلند، مالزی، سریلانکا، کره جنوبی، قطر، ترکمنستان، پاکستان، چین، ژاپن، استرالیا، ازبکستان، هند و عمان ۱۸ کشور ثبت نام کننده برای حضور در این رقابت‌ها هستند.

والیبال نوجوانان ایران با هفت قهرمانی در قاره آسیا که شش عنوان آن از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ به صورت متوالی به دست آمده است، عنوان پرافتخارترین کشور رقابت‌های قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد و تیم ملی والیبال

نوجوانان ایران در دوازدهمین حضور خود در این رقابت‌ها، به دنبال کسب هفتمین قهرمانی در تبریز است. چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۸ سال آسیا، سهمیه رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۹ را به دست می‌آورند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *