خط‌ و نشان کمیته داوران برای داوران در صورت انجام مصاحبه‌های بدون هماهنگی

18:36 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۶۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نشست اعضای کمیته داوران با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار و در خصوص مصاحبه داوران و ناظران داوری تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کمیته داوران با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، فریدون اصفهانیان، رضا غیاثی، حسین عسکری، زاهد بحرینی، محمدرضا فلاح، علیرضا سهرابی و فاطمه فهیمی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد و موارد زیر به تصویب اعضا رسید.

1- مقرر شد فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران با اختیار کامل پاسخگوی کلیه مسائل داوری و کمیته داوران باشند و رضا غیاثی به عنوان سخنگوی کمیته داوران انجام وظیفه کند.

2- تأکید به اعمال بخشنامه ماده 30 آیین‌نامه کمیته داوران (حضور در رسانه‌های گروهی) که به شرح زیر است:

شرکت کلیه داوران فعال در برنامه‌های دیداری و شنیداری و انجام مصاحبه با رسانه‌های گروهی شامل صدا و سیما، جراید و خبرگزاری‌ها در خصوص مطالب داوری اکیداً ممنوع است و ناظران رسمی فدراسیون بدون مجوز کمیته داوران مجاز نیستند در برنامه‌های کارشناسی که امر تحلیل مسابقات زیر مجموعه فدراسیون را انجام می‌دهد شرکت و در آن خصوص اظهار نظر کنند. در غیر این صورت برای بار اول چهار هفته و بار دوم سه ماه و بار سوم از انجام وظیفه داوری و نظارت حذف می‌شوند.

3-انتخاب مدرسان جهت شرکت در دوره مدرسی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان که در اسفندماه 96 با حضور مدرس خارجی برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است در این نشست مهدی تاج و محمدرضا ساکت ضمن تأیید برگزاری منظم جلسات کمیته و ایجاد محیطی سالم برای داوران از اعضای کمیته داوران تشکر کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *