واکنش «بازیگر معروف» به انتشار خبر ضرب و شتم فرزندش/ شرط عجیب آقای بازیگر برای همسرش

15:20 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۵۲۲
روز گذشته سعید تهرانی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده تلویزیون و سینما و همسر سابق لادن طباطبایی ادعا کرده بود که همسر سابقش{لادن طباطبایی} دخترشان را تنبیه بدنی می کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، روز گذشته سعید تهرانی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده تلویزیون و سینما و همسر سابق لادن طباطبایی در گفتگو با ادعا کرده بود که همسر سابقش{لادن طباطبایی} دخترشان را تنبیه بدنی می کرده است.

او در این گفت و گو بیان کرده بود: بارها به لادن طباطبایی درباره رفتار با فرزندمان تذکر و سفارش کردم اما او به گمان این که دخترمان لجبازی می کند با شعار فرزند عزیز است و تربیت آن عزیزتر دخترمان را تنبیه بدنی می کرد تا بیشتر یاد بگیرد. بیمار مبتلا به اوتیسم مطلقا نباید تنبیه بدنی شود چون مانند گنجشکی می ماند که وقتی می ترسد جمع شده و کوچک می شود و پرواز یادش می رود. حتما تجربه داشته اید که در خیابان گنجشکی در حال پریدن است و نمی تواند پرواز کند وقتی او را در دست می گیرید و گرما و محبت دست شما را لمس می کند ناگهان بعد از بازکردن دستتان پرواز می کند. گنجشک چون پروازش به شکل غریزی است بر می گردد اما وقتی در حال آموزش به فرزند هستی و غذا خوردن را به سختی به او یاد می دهید، وقتی او را کتک بزنید از ترس دیگر آن یادگیری برنمی گردد.

سعید تهرانی و همسر سابقش لادن طباطبایی
سعید تهرانی و همسر سابقش لادن طباطبایی

وی همچنین اظهار کرده بود: من هرچقدر در این باره تذکر دادم طباطبایی کار خود را انجام داد و گوش نکرد با این که پرستار 24 ساعته هم برای نگهداری دخترمان داشتیم و پنجشنبه ها شب پرستار به خانه می رفت و جمعه بر می گشت اما او برای همین چند ساعت نبود پرستار هم اعصاب نگهداری فرزندمان را نداشت و فرزندمان را کتک می زد. بعضی اوقات متوجه می شدم که فرزندمان حال دیگری دارد اما نمی دانستم چنین کاری می کند اما روزی که من این موضوع را با چشم خود دیدم تصمیم گرفتم که فرزندم را نجات دهم بنابراین از او خواهش کردم که نگهداری فرزند را به من بسپارد. سپس وی به آمریکا رفت و با شرکت در سیمنارهای مربوط به بیماری اوتیسم متوجه شد که من درست گفته ام و از این که از این بیماری اطلاع داشتم تعجب کرده بود.

بیشتر بخوانید: افشاگری بازیگر مرد سینما از زندگی شخصی‌اش با خانم بازیگر

به دنبال این گفت و گو، لادن طباطبایی متنی را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد و در آن ادعاهای جدیدی را مطرح کرد؛ او در بخشی از این متن نوشت: «این یک جوابیه نیست. اگر میخواستم جواب دهم، کافی بود یک برگ تعهد محضری را که هنگام تحویل گرفتن سها ، پدرشان از من گرفته اند منتشر کنم. تعهدی که شرط آن خروج فوری من و سها از کشور و بازنگشتن ما و عدم درخواست نفقه طفل بابت گذشته و آینده بود». چه بگویم که آبروی دخترم نرود؟»

وی همچنین نوشت: «آبروی من اگر با چنین حرفهایی رفتنی ست؛ همان بهتر که برود... اما حتی پدری که طی دو سال گذشته حاضر نشده عکس و خبری از دختر خود دریافت کند، باید آبرویش حفظ شود. این موضوع فقط به من یادآوری کرد که از چه جهنمی گذشتم و از چه گردابی دخترم را نجات دادم.»

 

 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *