کریمی رشت را ترک کرد/ تردید سپیدرودی‌ها برای سفر به آبادان

14:15 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۴۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم سپیدرود تمرینات رشت را ترک و برای تهیه زمین تمرینی راهی تهران شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی کریمی امروز پس از تمرین تیم سپیدرود با اتومبیل شخصی خود به تهران برگشت.

*کریمی در نظر دارد پیش از سفر به آبادان تیمش را یک جلسه در تهران تمرین دهد. از این رو وی امروز (دوشنبه) راهی تهران شد تا زمین تمرین مناسبی را جهت تمرین تیمش هماهنگ کند. از زمین راه‌آهن در شهرک اکباتان به عنوان یکی از گزینه‌های کریمی نام برده می‌شود.

*کاروان تیم سپیدرود صبح فردا رشت را ترک و راهی تهران می‌شود. سپیدرودی‌ها با پرواز صبح سه شنبه به تهران می‌آیند. این تیم بعد از یک جلسه تمرین در تهران چهارشنبه راهی آبادان می‌شود. سپیدرودی‌ها شب بعد از بازی راهی اهواز می‌شود و پس از یک شب اقامت در اهواز با پرواز صبح جمعه به طور مستقیم به رشت برمی‌گردند.

*تیم سپیدرود برای سفر به آبادان مردد است. در حالی که مسئولان این تیم بلیت‌های سفر به آبادان و شرایط اقامت در این شهر را تهیه کرده‌اند، آلودگی هوا در خوزستان، آنها را برای سفر مردد کرده است. سپیدرودی‌ها نگرانند سفرشان به آبادان بی نتیجه باشد و بازی آنها به دلیل وجود ریز گردها کنسل شود و از این رو دست خالی به رشت برگردند. به همین دلیل پیگیری‌هایی را انجام دادند تا در این خصوص اطلاع بگیرند ولی آبادانی‌ها هم در این مورد ابراز بی اطلاعی کردند.

به گزارش میزان، بازی تیم سپیدرود برابر صنعت نفت آبادان پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌ویکم و از ساعت 17:10 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *