علی کریمی سپیدرود را دگرگون کرد/ مقابل صنعت نفت 3 امتیاز را می‌خواهیم

14:45 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۴۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال سپیدرود گفت: من به کار علی کریمی اعتقاد دارم و از وقتی که او آمده تیم سپیدرود کاملا دگرگون شده است.

محمد غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ، درباره شرایط حال حاضر تیم فوتبال سپیدرود و برد این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: من به دنبال ارامش هستم و از این که تیم سپیدرود را انتخاب کردم خوشحالم.

وی ادامه داد: شرایط در این تیم با علی کریمی خوب است. خدا را شکر تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و من به این مربی اعتقاد دارم. از وقتی که کریمی آمده تیم سپیدرود کاملا دگرگون شده است. البته من روز‌های سخت سپیدرود را ندیدم و خیلی در جریان اتفاقات قبل نیستم ولی می‌دانم که این مربی سپیدرود را متحول کرده است.

این بازیکن در خصوص پیوستن خود به این تیم گفت: فقط با علی آقا صحبت کردم. من در گل گهر سیرجان بودم که او به من زنگ زد و من به این تیم آمدم. از این بابت واقعا راضی هستم. به هر حال به فوتبال استان خودم برگشتم. پیش از این هم شرایط من در فوتبال گیلان خوب بود. سال‌های قبل که در تیم داماش بودم هم دوران خوبی داشتم. در تیم سپیدرود هم خدا را شکر شرایط خوب است و انشاالله به همین صورت جلو برویم.

وی در مورد بازی هفته آینده برابر صنعت نفت گفت: بازی سختی است. هم ما 3  امتیاز را می‌خواهیم و هم صنعت‌نفتی‌ها می‌خواهند بازی شکست هفته قبل خود مقابل ذوب‌آهن را جبران کنند از این رو فکر می‌کنم بازی سختی خواهد بود. امیدوارم برنده این بازی ما باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *