انتقاد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم از «کم توجهی مسئولان به نخبگان»

11:49 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۴۲۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع دانشجویان نخبه، اقدام آن‌ها برای خدمت جهادی به کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: شما خط مقدمی آمده‌اید و خط مقدمی باید فکر کنید و باید با سلاح علم به جنگ دشمن بروید. امثال شما نخبگان در کشور کم نداریم، ولی متاسفانه توجه لازم به این مسئله از سوی مسئولان نشده است و این نباید موجب شود که شما دست از وظیفه خود بردارید.
انتقاد  فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم از «کم توجی مسئولان به نخبگان»به گزارش گروه سیاسی ، جلسه دوجانبه همکاری میان قرارگاه پدافند هوایی و تعدادی از دانشجویان نخبه کشور با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در ستاد این قرارگاه برگزار شد.

این جلسه به منظور ایجاد ارتباط و همکاری مشترک میان دانشگاه و قرارگاه پدافند هوایی و استفاده از ظرفیت علمی نخبگان در صنایع دفاعی و امور فرهنگی برگزار شد.

سرتیپ اسماعیلی در این جلسه گفت: ایجاد کارگروه دفاعی تخصصی، علوم پایه و انسانی و دفاع مردمی از جمله محور‌های این همکاری مشترک خواهد بود.

وی در جمع دانشجویان نخبه، اقدام آن‌ها برای خدمت جهادی به کشور را کاری بزرگ دانست و گفت: شما خط مقدمی آمده اید و خط مقدمی باید فکر کنید و باید با سلاح علم به جنگ دشمن بروید. امثال شما نخبگان در کشور کم نداریم، ولی متاسفانه توجه لازم به این مسئله از سوی مسئولین نشده است و این نباید موجب شود که شما دست از وظیفه خود بردارید.

سرتیپ اسماعیلی با اشاره به اینکه قرارگاه پدافند هوایی تا کنون ارتباط نزدیکی با دانشگاه و دانشجویان داشته است، افزود: شما با حضور در این عرصه و انتخاب صف مجاهدان به قرارگاه پدافند هوایی کمک خواهید رساند که نتیجه آن کمک به کشور و روحیه پایداری خودتان و ملت غیور خواهد بود.

وی انگیزه جوانان مومن ایران اسلامی را ستودنی دانست و بیان داشت: بیشتر از ۷۰ درصد شهدای دفاع مقدس را جوانان هم سن و سال شما تشکیل می‌دهند در این سن است که انسان انگیزه بسیار قوی برای حرکت و شکوفایی دارد.

اسماعیلی شهدای دفاع مقدس را مردان افسانه‌ای ملت ایران دانست و تاکید کرد: با وجود چنین انسان‌هایی ما مانند برخی از ملل دیگر نیاز به افسانه نداریم؛ ما به جای افسانه ها، ستاری، بابایی، کاظمی و ... داریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *