ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا صحت ندارد/مصوبه‌ای در این باره نداشتیم

10:53 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۳۵۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرکل بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات با بیان اینکه ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا صحت ندارد،گفت: نامه رئیس سازمان شیلات در این باره فقط پیشنهاد بود.

عیسی گلشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا اظهار کرد: اصلا همچین موضوعی صحت ندارد و پرداختن به آن نادرست است.

مدیرکل بهبود کیفیت،فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات با بیان اینکه فعلا موضوع در حد پیشنهاد است که به وزارت جهاد ارسال شده است، افزود: باید در این باره جلسه برگزار شود و نظرات افراد مختلف از جمله واحدهای فرآوری و تولیدکنندگان شنیده شود و پس از آن درباره واردات یا عدم واردات آن تصمیم گیری شود.

وی درباره نامه رئیس سازمان شیلات در این باره تصریح کرد: نامه رئیس سازمان شیلات در این باره به معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد در حد پیشنهاد بود،ممنوعیت کالاها چه به صورت فصلی، وزنی یا کالایی توسط شخص وزیر انجام می‌شود.

گلشاهی تصریح کرد: این پیشنهاد هنوز مصوب و ابلاغ نشده و در صورت تصویب به سازمان دامپزشکی و سازمان توسعه تجارت ابلاغ می شود.

مدیرکل بهبود کیفیت،فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات با بیان اینکه تا قبل از پایان سال در باره این موضوع تصمیم گیری می شود،گفت: در صورت تصویب این موضوع از اردیبهشت سال آینده عملی خواهد شد.

 ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا صحت ندارد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *