دادرس گفت اگر به سازمان لیگ نمی‌روی من بروم/ وتو شدن تصمیماتم، کار را سخت کرده بود/ دلخوری‌هایی از داورزنی داشتم

9:21 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۳۳۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست مستعفی سازمان لیگ والیبال گفت: اوایل دلخوری‌هایی از داورزنی داشتم اما بعدها به این مسائل عادت کردم.

منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که گفته می‌شود دیگر به فدراسیون والیبال نمی‌رود، اظهار داشت: زمانی که ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد من استعفا دادم و هر کسی هم که رئیس می شود نیروهای خودش را می آورد.

وی ادامه داد: وقتی جواب استعفای من را ندادند و نه با آن موافقت کردند و نه مخالفت، ترجیح دادم خودم به فدراسیون نروم تا حداقل به من بگویند که تا آخر فصل همچنان سرپرست سازمان لیگ هستم یا این که با استعفای من موافقت می‌کنند.

سرپرست سازمان لیگ در خصوص این که شایعه شده مهدی دادرس جانشین وی در سازمان لیگ خواهد بود، تصریح کرد: دادرس با من تماس گرفت و پرسید که آیا رفتن من از سازمان لیگ قطعی شده که من در جواب او گفتم معلوم نیست با استعفای من موافقت کنند یا خیر. دادرس هم گفت اگر نمی‌خواهی بروی من به سازمان لیگ بروم.

پورحسن در مورد مشکلاتی که در سازمان لیگ داشت، گفت: ما آیین‌نامه‌ای داریم که مورد تصویت هیئت رئیسه بود اما بنا به دلایلی در بعضی زمان‌ها این آیین‌نامه اجرایی نمی‌شد.

وی درباره این که آیا به خاطر وتو شدن برخی تصمیماتش توسط داورزنی، از رئیس سابق فدراسیون والیبال دلخور نیست، گفت: اوایل دلخوری‌هایی از داورزنی داشتم اما بعدها به این مسائل عادت کردم.

پورحسن در پاسخ به این سوال که آیا وتوی تصمیماتش‌، کار را برای او سخت کرده بود، تصریح کرد: بله، سخت کرده بود. کار در سازمان لیگ والیبال راحت است اما این مسائل باعث سخت شدن آن می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *