همه چیز درباره Apple HomePod؛ بلندگوی هوشمند اپل +تصاویر

23:42 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۲۶۳
بلندگوی هوشمند هوم‌پاد اپل (Apple HomePod) به زودی عرضه خواهد شد و به نظر نمی‌رسد هیچ مانعی پیش روی این دستگاه هوشمند جدید باشد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، ژوئن سال گذشته میلادی بود که اپل برای اولین بار این بلندگوی هوشمند را معرفی کرد و اعلام نمود که در ماه دسامبر 2017 آن را روانه بازار خواهد کرد. اما عرضه این محصول با تأخیر مواجه شد و اپل اوایل سال 2018 را به عنوان زمان انتشار جدید آن اعلام کرد. خوب، سال 2018 از راه رسیده و کم کم وقت آن فرا رسیده که اپل به وعده خود عمل کند. خوشبختانه بنا به اطلاعاتی که امروز منتشر شده، هوم‌پاد توانسته تأییدیه FCC را دریافت کند و این مسئله حکایت از نزدیک شدن هر چه بیشتر به زمان عرضه این محصول دارد.

همه چیز درباره Apple HomePod؛ بلندگوی هوشمند اپل +تصاویر

گذشته شایعه‌ای به گوش رسید مبنی بر اینکه کمپانی Inventec که وظیفه ساخت بلندگوی هوشمند اپل را بر عهده دارد، یک میلیون واحد از این دستگاه را آماده کرده است و با توجه به همین شایعه می‌توان گفت در روزهای آتی باید منتظر اولین بلندگوی هوشمند اپل باشیم. حداقل عرضه این محصول در بازارهای هدف اولیه مانند آمریکا، انگلیس و استرالیا بسیار قریب الوقوع خواهد بود.

همه چیز درباره Apple HomePod؛ بلندگوی هوشمند اپل +تصاویر

هوم‌پاد در واقع پاسخی به بلندگوهای هوشمند آمازون اکو و گوگل هوم محسوب می‌شود و اپل قصد دارد با عرضه این محصول، از همین الان سهم خود از بازار این دستگاه‌های هوشمند را به دست آورد. دستیار هوشمند سیری (Siri) هم که در این بلندگو به کار گرفته خواهد شد از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است و به خوبی می‌تواند با الکسا و گوگل اسیستنت رقابت کند. هوم‌پاد بدنه‌ای استوانه‌ای شکل به ارتفاع 7 اینچ داشته و دارای یک ووفر پرقدرت 4 اینچی است. به علاوه، مجموعه‌ای از 7 بلندگوی مجزا که صدا را به صورت 360 درجه در محیط منتشر می‌کنند و شش میکروفون که همواره گوش به فرمان کاربر هستند، از ویژگی‌های بارز هوم‌پاد به حساب می‌آیند.

قیمتی که برای هوم‌پاد تعیین شده برابر 349 دلار است و این بلندگوی هوشمند در هنگام عرضه در دو رنگ سفید و خاکستری قابل خریداری خواهد بود.

 

منبع: جام‌جم آنلاین

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *