جریمه تخلفات عجیب و غریب رانندگی در قانون/ بودجه سال ۹۸ شهرداری تغییرات ویژه‌ای خواهد داشت

18:13 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۲۲۳
مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تاریخ ۱ بهمن ماه را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، بعد از انتشار خبر جریمه ۳۰ هزارتومانی بیرون اوردن دست از سوی سرنشینان خودرو، بسیاری این موضوع را طنز برداشت کردند. این در حالی است که براساس قانون راهنمایی و رانندگی برخی موضوعات که شهروندان تصورش را هم نمی‌کنند، تخلف رانندگی محسوب شده و جریمه نقدی در پی دارد.

براساس قانون اخذ جرایم رانندگی برخی موضوعات که از نظر رانندگان تخلف نیست، تخلف رانندگی محسوب می‌شود.  ۲۳ تخلفی که شاید تاکنون فکر می‌کردید ارتکاب ان ایرادی ندارد را در زیر مشاهده می‌کنید. تخلفاتی که از ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان جریمه برای فرد متخلف به همراه دارد. این قوانین به دلیل اینکه کمتر اعمال می‌شوند، شاید برای رانندگان و مردم عجیب به نظر برسند.

اینجا بخوانید: از جریمه 40 تومانی نداشتن آج لاستیک تا حمل مرده با خودرو

 

مسمویت با گاز منوکسید کربن ۲۳ دانش آموز دبیرستان دخترانه‌ای در مشهد را روانه بیمارستان کرد.

اینجا بخوانید: گاز گرفتگی 23 دانش آموز دختر دبیرستانی در مشهد

 

در حاشیه جشنواره نرگس بهبهان، نمایشگاهی از یافته های باستانی خوزستان در این شهر افتتاح شد.  در این نمایشگاه آثاری از تل چغا سفلی، شوش و هفت تپه به نمایش گذاشته شده است. 

اینجا بخوانید: نمایشگاه میراث خوزستان در بهبهان افتتاح شد/ موزه بهبهان در انتظار بودجه

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) دلایل ایجاد اختلال در پرداخت یارانه برخی از مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی را تشریح کرد. فاطمه رهبر در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه  گفت: با توجه به راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، از چند ماه قبل تصمیم گرفته شد که هر گونه پرداخت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از طریق صندوق امداد ولایت صورت گیرد.

اینجا بخوانید: دلایل ایجاد اختلال در پرداخت یارانه برخی از مددجویان کمیته امداد/ تجمیع یارانه و مستمری در حساب امداد ولایت مددجویان

 

محمد علی نجفی با حضور در سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران به صورت انقباضی واقعی خواهد بود و تمرکز ما به این موضوع بوده است.

اینجا بخوانید: بودجه سال 98 شهرداری تغییرات ویژه ای خواهد داشت/ بودجه سال 97، انقباضی واقعی است



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *