مدیر کل میراث فرهنگی تهران بالاخره تغییر کرد/ مدیر تازه هم از کیش آمد

16:03 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۱۸۷
با حکم رییس سازمان میراث فرهنگی، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران تغییر کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران بالاخره تغییر کرد/ مدیر تازه باز هم از کیش آمدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، رجبعلی خسروآبادی پس از 4 سال از اداره کل پرحاشیه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران رفت.

مجید مهدوی، مدیر عامل یک شرکت قطعات یدکی خودرو در کیش با حکم علی اصغر مونسان، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان تهران شد. 

این چندمین مدیر در دوره جدید ریاست سازمان میراث فرهنگی است که از منطقه آزاد کیش به تهران می آیند. علی اصغر مونسان که مدیر سابق منطقه آزاد کیش بوده در روز معارفه خود به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی در جمع خبرنگاران اعلام کرد تیمی در کیش ندارد که به همراه خود به سازمان میراث فرهنگی بیاورد.

مدیر اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در حالی تغییر می کند که این اداره در سالهای گذشته با حاشیه های بی شماری روبرو بوده که منجر به تخریب بسیاری از بناهای تاریخی شهر تهران شده است. طی سالهای کذشته این اداره حتی مانع یک مورد از تخریب های میراث فرهنگی در استان تهران نشده است.

همچنین شنیده می شود که رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل سابق میراث تهران قرار است به عنوان شهردار یکی از مناطق تهران منصوب شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *