700 نوع مخدر در دنیا داریم/ فضای مجازی باور غلط مصرف را تغییر دهد

15:05 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۱۱۵
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار داشت: ایجاد باور‌های مناسب و تفهیم ابعاد غلط مصرف مواد مخدر در فضای مجازی می‌تواند بستر‌های بسیار مناسبی را در حوزه‌ی پیشگیری از بروز اعتیاد در کشور فراهم آورد.

700 نوع مخدر در دنیا داریم/ فضای مجازی باور غلط مصرف را تغییر دهدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،محمدعلی اسدی با اشاره به این که فضای مجازی یک قدرت نرم است، گفت: فضای مجازی همواره به عنوان یک قدرت نرم در کنار سایر قدرت‌ها می‌تواند وجوه مختلف تهدید و فرصت را برای جامعه و افراد داشته باشد.

وی همچنین در ادامه افزود: در حالت کلی فضای مجازی همانند توپ در فوتبال است، به طوری که این توپ از زیر پای ما قرار بگیرد فرصت گل زدن در اختیار ما است، در حالی که قرار گرفتن توپ در دست حریف مقابل فرصت گل زنی را برای حریف فراهم می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به این که فضای مجازی باید بستر تبدیل تهدید‌ها به فرصت باشد، اظهار داشت: فضای مجازی می‌تواند با عملکردی درست و بجا مضرات مواد مخدر و استفاده‌ی از آن را به عموم مردم اطلاع رسانی کند.

وی با اشاره به موضوع اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در کشور، تصریح کرد: ایجاد باور‌های مناسب و تفهیم ابعاد غلط مصرف مواد مخدر در فضای مجازی می‌تواند بستر‌های بسیار مناسبی را در حوزه‌ی پیشگیری از بروز اعتیاد در کشور فراهم آورد.

 علی اسدی با اشاره به این که امروزه ۷۰۰ نوع مواد مخدر صنعتی در سطح دنیا شناخته شده است، عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات مطلوب  ایران در حوزه‌ی مواد مخدر مانع از ورود بسیاری از انواع مواد مخدر به داخل کشور شده است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *