گزارش «دو تابعیتی‌ها» امروز قرائت می‌شود/ بین مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس اختلاف نظر وجود دارد

13:00 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۰۶۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیته دفاعی مجلس از قرائت گزارش «هیئت تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها» در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: اگر افراد دوتابعیتی در دولت وجود داشته باشد قدم بعدی تفحص و برخورد قانونی با این افراد خواهد بود.

گزارش «دو تابعیتی‌ها» امروز قرائت می‌شود/ بین مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس اختلاف نظر وجود دارداردشیر نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، گفت: گزارش «هیئت تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها» در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرائت می‌شود.

وی افزود: در این جلسه گزارش تحقیق و تحفص از دوتابعتی‌ها در صحن کمیسیون قرائت و جمع‌بندی لازم برای برخورد با این موضوع مد نظر قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر بین مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس درباره موضوع دوتابعیتی‌ها اختلاف نظر وجود دارد و وزیر اطلاعات اعتقاد دارد که ما هیچ مقام دو تابعیتی در رده‌های ۱ و ۲ و مقامات ارشد نداریم.

وی افزود: با این حال نتیجه گزارشی که امروز در صحن کمیسیون قرائت می‌شود به صورت عینی و واقعی مشخص می‌کند که آیا چنین وضعیتی درست است یا خیر.

نوریان تاکید کرد: اگر افراد دوتابعیتی در دولت وجود داشته باشد قدم بعدی تفحص و برخورد قانونی با این افراد خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *